skaeG Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 :"> Förlåt för alla trådar men dettta är sista ... Svara gjärna seriöst :"> först vill jag bara fråga om ni tror att det är försent att boka på EBgames, Och om jag nu kan det tror ni att dom tar emot NHL 2001 och GTA VC bot San Andreas för 99 kr? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nej jag va nere där idag och ska boka det imorgon eheheh han som jobba där tyckte ja skulle byta in två spel me tanke på deras pris (649 jävla spänn!) och dom tar emot alla xbox, ps2 och gamecube spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 :"> Förlåt för alla trådar men dettta är sista ... Svara gjärna seriöst :"> först vill jag bara fråga om ni tror att det är försent att boka på EBgames, Och om jag nu kan det tror ni att dom tar emot NHL 2001 och GTA VC bot San Andreas för 99 kr? :"> VC tar dom emot. NHL 2001 tar dom förmodligen oxå emot men ja vat inte... det fins ju nyare NHL-veritioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 NHL 2001 tar dom förmodligen oxå emot men ja vat inte... det fins ju nyare NHL-veritioner det ska inte vara nåra problem, han sa att det gick bra med vilka gamecube, xbox eller ps2 spel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 TACK FÖR SVAREN GRABBAR! Jätte sjysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det ska inte vara nåra problem, han sa att det gick bra med vilka gamecube, xbox eller ps2 spel som helst. dom tog varken emot the getaway eller Terminator 3 Rice of the mashine när dom sa NEJ så vart ja pist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 dom tog varken emot the getaway eller Terminator 3 Rice of the mashine när dom sa NEJ så vart ja pist Säker på att han/hon/hanhon inte var praoare som inte vet vilket år det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nej jag va nere där idag och ska boka det imorgon eheheh han som jobba där tyckte ja skulle byta in två spel me tanke på deras pris (649 jävla spänn!) och dom tar emot alla xbox, ps2 och gamecube spel.. Men snälla, behöver jag säga det här en gång till. EB-games tar inte alls emot ALLA XB, PS2 och GB spel. Varför sprider du ut falsk information? Det står i annonsen att vissa titlar är exkluderade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Säker på att han/hon/hanhon inte var praoare som inte vet vilket år det är? tja hon fattade i vart fall inte va ja mena när jag sa VC. Hur som helst så sprang hon iväg o frågade chefen... synd eftersom jag lätt hadde hjärntvättat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tja hon fattade i vart fall inte va ja mena när jag sa VC. Hur som helst så sprang hon iväg o frågade chefen... synd eftersom jag lätt hadde hjärntvättat den... Du skulle gjort detta ansiktsuttrycket. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/freak.JPG eller gör som Busken skulle gjort http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/shining.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *springer och gömmer mig under soffan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts