skaeG Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Förlåt för alla :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote: CDON Ps. Finns redan en topic om detta... ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 bokade mitt exemplar på spelbutiken.se eftersom jag har för mig att det kostade 558 kr totalt med frakt. Lite billigare än CDON. Jag mailade även dom och frågade om jag kommer att bli drabbad av poststrejken som kanske kommer att bryta ut. Dom svarad och sa att om det blir strejk så kommer dom att skicka med en annan budfirma än posten. Då var jag inte lika orolig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote: CDON Ps. Finns redan en topic om detta... ds. en? typ tre (varav minst 1 är med vote) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Känns som jag har röstat på det här förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vg132 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 http://www.cd-wow.hk 420 kr inklusive frakt, tar lite längre tid än från Sverige (brukar ta ca 5 dagar) men med tanke på priset så är det helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ÄR DU GALEN!! Jag skulle kunna betala 1000:- bara för att vara 100% säker på att jag får det på realesedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ÄR DU GALEN!! Jag skulle kunna betala 1000:- bara för att vara 100% säker på att jag får det på realesedagen. shure! om du gör en banköverföring me 1000 spänn så får du mitt den 29 nä skojja såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 http://www.cd-wow.hk 420 kr inklusive frakt, tar lite längre tid än från Sverige (brukar ta ca 5 dagar) men med tanke på priset så är det helt OK. Inte värt det för att spara en ynka hundring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts