okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Jajemen, nu är det uppdaterat! http://www.rockstargames.com/sanandreas/so...ack/player2.htm Edit. Hmm, verkar som om bara några är uppdaterade...resten verkar inte funka. Jaja, det uppdateras iallafall! Redigerad 18 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det funka rjhu inte att lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) det funka rjhu inte att lyssna Prova Radio Los Santos, Bounce FM och SF-UR... Edit. Resten uppdateras nog inom en snar framtid! Edit 2. Aj, Bounce FM funkade visst inte heller... Redigerad 18 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag kan inte heller lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Jahapp, då var sidan nere... Kommer nog komma en uppdatering på ljudfilerna då den kommer upp igen. Edit. Hela sidan verkar vara nere...men man ska inte hoppas på mer än ljudfilsuppdateringen. Redigerad 18 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Den är uppe nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Funkar inte äns o komma in på sidan ängre för mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Funkar inte äns o komma in på sidan ängre för mig nu Själv sitter jag och håller på å ladda nån kanal på spelaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Funkar inte äns o komma in på sidan ängre för mig nu Skippa drygsmilien, den kommer upp i sinom tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 okej Toppen, så ska det se ut!!! Heja heja! Kom så får du nyponsoppa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Nu kan jag lyssna på låtarna . En låt på K-Jah är samma som en som fanns i GTA3 Fy fan vad Radio X är bra Om ni lyssnar på Radio Los Santos så får ni höra Madd Dog prata precis i början Redigerad 18 oktober, 2004 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det funkar fortförande inte för mig att lyssna är det någon som vet hur jag ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Om du har radiospelaren uppe så klickar du på alla radiostationerna så ska dom börja laddas, men klicka inte på dom igen förrän dom laddats klart. Sen är det bara att lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Sen om det fortfarande inte funkar kan du testa att trycka på stopp och sedan play... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Struwwelpeter Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nu kan jag lyssna på låtarna . En låt på K-Jah är samma som en som fanns i GTA3 Ömh.. vilken då? Båda är gamla reggaehits som inte alls var med i GTA3, där var det bara dub med Scientist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den du hör allra först fanns väl i GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Struwwelpeter Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den du hör allra först fanns väl i GTA3? Nej, den första är "I Chase The Devil" med Max Romeo och den andra är "Pressure Drop" med Toots & The Maytals, båda är riktiga reggaeklassiker. I GTA:3 var alla låtar dub-låtar och av dub-artisten Scientist, förutom röstpåläggen då.. "Liberty City, arise!" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nej, den första är "I Chase The Devil" med Max Romeo och den andra är "Pressure Drop" med Toots & The Maytals, båda är riktiga reggaeklassiker. I GTA:3 var alla låtar dub-låtar och av dub-artisten Scientist, förutom röstpåläggen då.. "Liberty City, arise!" etc. Litar på dig, du kan tydligen dina saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts