JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Detta kanske är en onödig topic... Det är såhär att om man kollar på den senaste trailern på SA så börjar det ungefär efter hälften av filmens gång ett par jätte små filmsnuttar blinka i takt med musiken innan filmen fortsätter. Jag satt o pausade för att se vad bilderna föreställde , och jag såg då en cykel som såg mkt konstig ut , men skit snygg .... Om ni vill se den så gå in på den offieciella sidan och tryck på den senaste trailern och när bilderna börjar blinka så pausar ni o letar efter den .... Den är ruskigt snygg iaf.... Detta kanske låter lite långsökt... men jag har försökt printa den o lägga in den här.... men när jag gör det så kommer inte bilden fram så ni kan tittta efter själva om ni orkar ! Cykeln var iaf en ny cykel som jag aldrig sett och den var ruggigt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Redigerad 18 oktober, 2004 av Gerard0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det har diskuterats i två olika trådar när filmen släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 okej sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Detta kanske är en onödig topic... Det är såhär att om man kollar på den senaste trailern på SA så börjar det ungefär efter hälften av filmens gång ett par jätte små filmsnuttar blinka i takt med musiken innan filmen fortsätter. Jag satt o pausade för att se vad bilderna föreställde , och jag såg då en cykel som såg mkt konstig ut , men skit snygg .... Om ni vill se den så gå in på den offieciella sidan och tryck på den senaste trailern och när bilderna börjar blinka så pausar ni o letar efter den .... Den är ruskigt snygg iaf.... Detta kanske låter lite långsökt... men jag har försökt printa den o lägga in den här.... men när jag gör det så kommer inte bilden fram så ni kan tittta efter själva om ni orkar ! Cykeln var iaf en ny cykel som jag aldrig sett och den var ruggigt cool Jag tofg upp det för några veckor sen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tog en bild på den.. kallas förövrigt Low Rider cykel här är en bild på en riktig http://lowriderbike.com/bike_tech/02sumlrb...tech01_zoom.jpg en till http://www.crucialconcepts.com/cc/Low%20Ri...Pics/a_bike.jpg å en till http://www.jasonjordan.net/bike.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 hur tar du bild. det blir bara svart när jag lägger in det på paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nån inställning, har glömt, men det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 i vilken trailer finns cykeln?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nån inställning, har glömt, men det går.. är det inte typ alt+F4? nej men är det inte ctrl+prt scrn eller något sådant? har för mig att någon sagt det i forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 i vilken trailer finns cykeln?? Cykeln finns i den senaste trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 är det inte typ alt+F4? nej men är det inte ctrl+prt scrn eller något sådant? har för mig att någon sagt det i forumet.. räcker med bara PrintScreen, men du måste ställa in en sak i media player först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vad behöver jag ställa in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag har glömt vad jag gjorde, men det var en annan användare här på forumet som lärde mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Trycker ni bara prt scr eller ctrl+prt scr så får ni med allt på hela skärmen. Trycker ni ctrl+alt+prt scr så får ni med det fönster som ni har överst så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nej, då får man bara med programmet, inte vad som visas.. man måste ställa in en sak först.. , dessutom behöver man inte ctrl-alt.. print screen räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Har inte ställt in ett skit, funkar prima.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag kan inte ta en skärmdump på rörlig bild på min dator, det blir bara svart när jag klistrar in bilden i paint å sen stänger mediaspelaren. Hur gör jag för att ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag kan inte ta en skärmdump på rörlig bild på min dator, det blir bara svart när jag klistrar in bilden i paint å sen stänger mediaspelaren. Hur gör jag för att ändra det? de e lika fö mig. ja undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts