Jump to content

Ny Cykel

JoinAS
 Share

Recommended Posts

Detta kanske är en onödig topic...

Det är såhär att om man kollar på den senaste trailern på SA så börjar det ungefär efter hälften av filmens gång ett par jätte små filmsnuttar blinka i takt med musiken innan filmen fortsätter.

Jag satt o pausade för att se vad bilderna föreställde , och jag såg då en cykel som såg mkt konstig ut , men skit snygg ....

Om ni vill se den så gå in på den offieciella sidan och tryck på den senaste trailern och när bilderna börjar blinka så pausar ni o letar efter den ....

Den är ruskigt snygg iaf....

Detta kanske låter lite långsökt...

men jag har försökt printa den o lägga in den här....

men när jag gör det så kommer inte bilden fram så ni kan tittta efter själva om ni orkar !

Cykeln var iaf en ny cykel som jag aldrig sett och den var ruggigt cool -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske är en onödig topic...

Det är såhär att om man kollar på den senaste trailern på SA så börjar det ungefär efter hälften av filmens gång ett par jätte små filmsnuttar blinka i takt med musiken innan filmen fortsätter.

Jag satt o pausade för att se vad bilderna föreställde , och jag såg då en cykel som såg mkt konstig ut , men skit snygg ....

Om ni vill se den så gå in på den offieciella sidan och tryck på den senaste trailern och när bilderna börjar blinka så pausar ni o letar efter den ....

Den är ruskigt snygg iaf....

Detta kanske låter lite långsökt...

men jag har försökt printa den o lägga in den här....

men när jag gör det så kommer inte bilden fram så ni kan tittta efter själva om ni orkar !

Cykeln var iaf en ny cykel som jag aldrig sett och den var ruggigt cool ;)

Jag tofg upp det för några veckor sen hehe -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor