Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 eller byta radiokanal? :S =P Du vet inte hur mycket jag hatar den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hoppas det inte bara blir HipHop på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hoppas det inte bara blir HipHop på radion nu är jöö kanalerna avslöjade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag tror på det eftersom den faktan förmodeligen är bekräftat. Ja tror inte att gtasajten som är så noga med riktig fakta. Gissar eller hoppas på vad som kommer att komma på nya GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 san andreas skulle pajas för mig om det är massa buggar som riktigt förstör tex. att han inte stänger dörren på en specielt bil som han sitter i.at dörren stängs av sig själv utan att han rör dörren. Sånt skulle vara störigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det skulle nog bli slowdowns och hack i spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vad som skulle förstöra intresset att vilja spela SA? Det skulle vara att det inte släpps till pc av någon anledning, men intresset skulle kanske inte förstöras utan mer möjligheten :'( Men en sak jag kan tänka mig som kan göra att man snabbt skulle kunna tröttna på spelet är om det blir för svårt. Att mat,respect bland gäng och upphållande av territorium samt andra nya saker tar för stor plats i spelet, och att man inte längre kan ta en racing runda genom kartan eller prova nya vapen för att man måste stann i nästa by för att sova, sen hem igen för att jaga några gansters som är inne på ens område, och sen måste man kanske klippa sig för att inte bli utsparkad ur sitt eget gäng och ovanpå detta måste man sova. Ja sådana saker får inte ta för stor plats, VC håller ju än idag fast man klarat det och fast man spelat det en massa timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts