Tobb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Att det laggar så mycket att det inte går att spela, men det skulle förvåna mig väldigt om det gör, och det där med att bilarna försvinner. Om att hela kartan ska vara öppen från början skulle jag se som negativt, jag tycker att det skulle vara bättre att lokalisera sig där man börjar och lära hur det ser ut där, innan man åker till ett annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Skulle Gråta ifall det skulle lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Om att hela kartan ska vara öppen från början skulle jag se som negativt, jag tycker att det skulle vara bättre att lokalisera sig där man börjar och lära hur det ser ut där, innan man åker till ett annat ställe. Hela kartan skulle inte vara öppen från början.. läste jag någonstans (gtasajten?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 måste hålla med hjälte, fyfan vad besviken och ledsen jag kommer bli om det laggar.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ingenting tror jag, visst skulle man bli less om det sög såklart, men jag tror nog att det kommer hålla rätt bra klass! Fast jag tror att rätt många kommer bli missnöjda, det verkar som om ni tror att det kommer bli helt obeskriverligt, euforiskt, underbart och så oooooerhört super... Det är bätre att ha låga förväntningar för då blir man glad om det blir bra! ...eller, man ska iallafall ha realistiska förväntningar, inte förvänta något mer än det som visas. "Think VC - then some!" Edit. Är lite oroad över att språket ska bli för censurerad, jag vill ha det raw and rugged faktiskt... Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag är lite skeptisk till allt som står på sidan i länken nedan: GTA San Andreas Ingress Kan man verkligen göra allt som står här? Det låter alldeles för bra för att vara sant! MER!!! ja vet inte vikken men de va en sida som lagt upp allt man kunde göra på en lista.......ja skulle själv bli tacksam för en länk för ja kommer inte ihåg vikken sida de va :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Att allting går så långsamt. Finns ju så jäkla mycket nytt att hitta. Tatueringar, kläder, vapen, städer, fordon, 'tyngder', respekt, and the list goes on. Man kommer känna att man måste ha allt nytt *direkt*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 En del av det som står under ingressen tror jag bara är rykten. T.ex. skateboard funktionen, där det verkar se rätt mörkt ut, den har ännu inte bekräftats officiellt och ändå väljer admin att annonsera ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vad skulle kunna hända/vara med i SA som skulle kunna förstöra spelet för dig. Jag skulle iallafall stampa sönder skivan om någon av radiostationerna spelade "Hej det är Nick..Klick" ...jag ville bara höra din röst... ...jag ville bara höra sara din röst... ...jag ville bara höra din röst... ...jag ville bara höra sara din röst... ...hahaha, näe men skulle bli seriöst förbannad om det skulle börja ladda varje gång du åker in till en ny stadsdel och börja hacka okontrollerat och crasha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 När man "åt" i VC på pizzabutikerna så sa han bara: "Du, ge mig mat" och så fick man fullt i liv. Så i SA undrar jag t.ex. Kommer man se honom äta, får man fullt i liv eller går han bara därifrån sen efter han ätit då. Alla som sett videon till 50 Cents "Many Men" (förövrigt en grym låt) känner till följande scenario: CJ glider in på valfritt hamburgerhak för att beställa den fetaste meal known to mankind. Han pröjsar, och bär nu käket i famnen. Han går ut och vandrar gatan fram. Nu kommer en gammal muscle car glidande upp och skjuter ner killen. Han tappar all sin fina mat som han i god ro åt. Så skall det funka.. ------ En sak jag hade hatat i San Andreas, är det faktum att det skulle kännas så ofullständigt direkt från början. "Det där var ju asfult", "Det där kunde de gjort mycket bättre!", "Varför i helvete går killen som en hel busslast med bögar?" osv. T ex. att bilar försvinner, att tjuv-och-polis-systemet inte funkar något snyggt med mera, med mera.. Saker som man har överseende med i tidigare spel eftersom att de har några år på nacken, men som borde fixas inför nästa lir. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ifall spelet kräver så mkt att de varit tvugna att sänka viewdistance till minimus för att det skall kunna flyta på ps2... hade varit jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det hade ju dubblat det i städerna och fyrdubblat det på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det hade ju dubblat det i städerna och fyrdubblat det på landet. var det mig du riktade den emot? isåfall: Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Japp det gjorde jag. Och visst är det coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det enda som kan förstöra spelet är om det laggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det kan hända att jag inte har tillräckligt med pengar så jag inte får det på releasedagen. :'( Visst, den chansen är turligtvis liten nu, men chansen att jag inte kan få det på releasedagen finns. :'( Du kan väl köpa GTA SA för 99 kr , det e bara att byta 2 PS2 spel i eb games. Så bli inte ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vad skulle kunna hända/vara med i SA som skulle kunna förstöra spelet för dig. Jag skulle iallafall stampa sönder skivan om någon av radiostationerna spelade "Hej det är Nick..Klick" Varför kan du inte helt enkelt vänta tills PC verisonen och klippa bort jobbiga ljud..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Om R* skulle säga: Vi tänker inte göra en PC-version av San Andreas. Skulle bli lite smått småsur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) MetoC7: Tror du jag väntar ½ år? Okej, jag kanske inte skulla stampa sönder den, men jag skulle iallafall skrika och slita mitt hår. Redigerad 19 oktober, 2004 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 eller byta radiokanal? :S =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts