Jump to content

Vad skulle kunna förstöra SA för dig

Matteus
 Share

Recommended Posts

Att det laggar så mycket att det inte går att spela, men det skulle förvåna mig väldigt om det gör, och det där med att bilarna försvinner.

Om att hela kartan ska vara öppen från början skulle jag se som negativt, jag tycker att det skulle vara bättre att lokalisera sig där man börjar och lära hur det ser ut där, innan man åker till ett annat ställe. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om att hela kartan ska vara öppen från början skulle jag se som negativt, jag tycker att det skulle vara bättre att lokalisera sig där man börjar och lära hur det ser ut där, innan man åker till ett annat ställe. -_-

Hela kartan skulle inte vara öppen från början.. läste jag någonstans (gtasajten?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting tror jag, visst skulle man bli less om det sög såklart, men jag tror nog att det kommer hålla rätt bra klass!

Fast jag tror att rätt många kommer bli missnöjda, det verkar som om ni tror att det kommer bli helt obeskriverligt, euforiskt, underbart och så oooooerhört super...

Det är bätre att ha låga förväntningar för då blir man glad om det blir bra!

...eller, man ska iallafall ha realistiska förväntningar, inte förvänta något mer än det som visas.

"Think VC - then some!"

Edit.

Är lite oroad över att språket ska bli för censurerad, jag vill ha det raw and rugged faktiskt...

Håller med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite skeptisk till allt som står på sidan i länken nedan:

GTA San Andreas Ingress

Kan man verkligen göra allt som står här? Det låter alldeles för bra för att vara sant!

MER!!! -_- ja vet inte vikken men de va en sida som lagt upp allt man kunde göra på en lista.......ja skulle själv bli tacksam för en länk för ja kommer inte ihåg vikken sida de va :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle kunna hända/vara med i SA som skulle kunna förstöra spelet för dig.

Jag skulle iallafall stampa sönder skivan om någon av radiostationerna spelade "Hej det är Nick..Klick" 

...jag ville bara höra din röst...

...jag ville bara höra sara din röst...

...jag ville bara höra din röst...

...jag ville bara höra sara din röst...

...hahaha, näe men skulle bli seriöst förbannad om det skulle börja ladda varje gång du åker in till en ny stadsdel och börja hacka okontrollerat och crasha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man "åt" i VC på pizzabutikerna så sa han bara: "Du, ge mig mat" och så fick man fullt i liv. Så i SA undrar jag t.ex. Kommer man se honom äta, får man fullt i liv eller går han bara därifrån sen efter han ätit då.

Alla som sett videon till 50 Cents "Many Men" (förövrigt en grym låt) känner till följande scenario:

CJ glider in på valfritt hamburgerhak för att beställa den fetaste meal known to mankind. Han pröjsar, och bär nu käket i famnen. Han går ut och vandrar gatan fram. Nu kommer en gammal muscle car glidande upp och skjuter ner killen. Han tappar all sin fina mat som han i god ro åt.

Så skall det funka..

------

En sak jag hade hatat i San Andreas, är det faktum att det skulle kännas så ofullständigt direkt från början. "Det där var ju asfult", "Det där kunde de gjort mycket bättre!", "Varför i helvete går killen som en hel busslast med bögar?" osv. T ex. att bilar försvinner, att tjuv-och-polis-systemet inte funkar något snyggt med mera, med mera..

Saker som man har överseende med i tidigare spel eftersom att de har några år på nacken, men som borde fixas inför nästa lir.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan hända att jag inte har tillräckligt med pengar så jag inte får det på releasedagen. :'(

Visst, den chansen är turligtvis liten nu, men chansen att jag inte kan få det på releasedagen finns. :'(

Du kan väl köpa GTA SA för 99 kr , det e bara att byta 2 PS2 spel i eb games.

Så bli inte ledsen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor