Jump to content

Vad skulle kunna förstöra SA för dig

Matteus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad skulle kunna hända/vara med i SA som skulle kunna förstöra spelet för dig.

Jag skulle iallafall stampa sönder skivan om någon av radiostationerna spelade "Hej det är Nick..Klick" -_-

;)

Då skulle jag nog också döda mig själv omgående. Skämt å sido, jag skulle bli besviken om San Andreas inte levde upp till dem kraven som jag har. Om exempelvis grafiken inte skulle vara den jag hoppas på. Jag blev faktiskt besviken när jag såg den där "beach-party"-sekvensen, då det dansar en tjej i vitt. Det ser riktigt taffligt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting tror jag, visst skulle man bli less om det sög såklart, men jag tror nog att det kommer hålla rätt bra klass!

Fast jag tror att rätt många kommer bli missnöjda, det verkar som om ni tror att det kommer bli helt obeskriverligt, euforiskt, underbart och så oooooerhört super...

Det är bätre att ha låga förväntningar för då blir man glad om det blir bra!

...eller, man ska iallafall ha realistiska förväntningar, inte förvänta något mer än det som visas.

"Think VC - then some!"

Edit.

Är lite oroad över att språket ska bli för censurerad, jag vill ha det raw and rugged faktiskt...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man eldar typ upp en skog, sen kommer man tillbaka så har den växt upp ;)

OCH tycker det skulle varit bättre att man fick tillgång till hela kartan i början, iaf hoppas det lite "verkliga" byggen, att det är typ grävmaskiner o sånt där -_-

O varje gång man klarar uppdrag så byggs det ut

Redigerad av Fralla_24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förmodligen blir jag besviken igen, men jag stör mig väldigt mycket på att lyktstolpar och sådana ting flyger åt alla håll när man åker på dem med en bil. Jag menar, de borde stå mycket stadigare i marken.

faktiskt inte... tror du på allvar att staten skulle sätta ut mettal-object som sitter så hårt nerkilade i marken att bilen skulle delas på mitten om man kör på den?

Nej! för jag såg på deskovery att lyktstolpar är bygda till att losna precis i markhöjd. Det är för övrigt skyltar o sånt oxå

Edit: men jag håller med om att dom e lite överdrivet klena på tidigare spel

Redigerad av Buzz_40
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men nu flyger de ju bara upp från marken. Klart att lyktstolparna inte ska stå stadiga som berget. Men har du sett en krok emot en lyktstople? Stolpen är rejält böjd men den har inte flugit till andra sidan gatan. Get my point? Med andra ord: Bilen borde vara helt kaputt efter en krock med en stople eller dylikt.

En sak till skulle vara ytterst irriterande. Det vore om bilarna som man parkerat framför ett hus där man ska få ett uppdrag, försvann då man var ute igen. Det gjorde de i VC. Ej bra.

Redigerad av theatre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor