tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kan jag använda en avatar som jag har på datorn eller är jag tvungen att länka till en på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Man kan göra både och tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) du måste ladda upp den och länka. Edit : Damn skribb Men man kan ej ladda upp i mycontrols Redigerad 18 oktober, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 hmm trodde du hade fel där men du hade rätt Så fall ha hultan tagit bort de man kan ladda upp en bild från datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts