Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 är alla emot mig nu okej att jag é beginner & att jag gillar att reta andra beginners men ändååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kallar du mig beginner, som vart meddlem i snart 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) är alla emot mig nu okej att jag é beginner & att jag gillar att reta andra beginners men ändååå Ojoj. En dag lär du dig hoppas dock det blir snart. ONTOPIC: hoppas gangztas paradice är med. Allvarligt så måste dom ju fan ta med den låten. Redigerad 18 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tycker att det är synd att de har så lite hiphop med, med tanke på att det är ghettot osv. Det tidiga 90-talet hade mycket skön hiphop, det var ju då allt började Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) tycker att det är synd att de har så lite hiphop med, med tanke på att det är ghettot osv. Det tidiga 90-talet hade mycket skön hiphop, det var ju då allt började Jag känner för att säga W0rD men... Redigerad 18 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tycker att det är synd att de har så lite hiphop med, med tanke på att det är ghettot osv. Det tidiga 90-talet hade mycket skön hiphop, det var ju då allt började Tycker tvärtom, tycker det är för mycket hiphop med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jacker, jag sa aldrig att du var en beginner. JAG e mer beginner. JA menar . JAg har spelat ping -pong i exakt 2 år och där är jag ingen beginner säger polarna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag känner för att säga W0rD men... Haha, yeah.. eh... lenn? Nej men, jag hoppar det kommer att finnas många kanaler med mycket hiphop och ett par för fånen som gillar att headbanga. Man måste ju komma in i ghetto-feelingen. Btw, Mr Gränd och alla som tjaffsar på honom (och dem han tjaffsar med) starta en egen tråd. Synd att förstöra denna fina tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nån som checkat min nya bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vilken nya bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 checka min profilsak så hittar du 'en direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 checka min profilsak så hittar du 'en direkt. Men håll käften för fan. Om du ska vara medlem här så läs reglerna. Och skyll inte på att du bara är 13 år, jag hade precis fyllt 13 när jag joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 va inte länge se'n jag fyllde 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Men On-Topic nu ,ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Massive Attack - Unfinished Sympathy Smashing Pumpkins - Today The Stone Roses - Fools Gold Happy Mondays - Step On The Verve - Bitter Sweet Symphony Radiohead - Creep fan alla dessa låtar är ju skitbra...konstigt dock att dom finns med på den där listan eftersom t ex happy mondays är allt annat än kända. Det verkar nästan för bra för att vara sant att få lyssna på Massice attack i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts