Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Salt'n'Pepa - Push it Vanilla Ice - Ice Ice Baby Inner Circle - Bad Boys KLF - 3am Eternal Massive Attack - Unfinished Sympathy Nirvana - Smells Like Teen Spirit Jane's Addiction - Been Caught Stealing Poison - Every Rose Has It's Thorn Guns'n'Roses - Sweet Child O' Mine Smashing Pumpkins - Today NWA - **** Tha Police / 100 Miles And Runnnin' Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't No Fun Warren G - Regulate Fugees - Killing Me Softly Coolio - Gangsta's Paradise Public Enemy - Rebel Without A Pause The Stone Roses - Fools Gold Happy Mondays - Step On The Verve - Bitter Sweet Symphony Radiohead - Creep tro't eller ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Salt'n'Pepa - Push it Vanilla Ice - Ice Ice Baby Inner Circle - Bad Boys KLF - 3am Eternal Massive Attack - Unfinished Sympathy Nirvana - Smells Like Teen Spirit Jane's Addiction - Been Caught Stealing Poison - Every Rose Has It's Thorn Guns'n'Roses - Sweet Child O' Mine Smashing Pumpkins - Today NWA - **** Tha Police / 100 Miles And Runnnin' Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't No Fun Warren G - Regulate Fugees - Killing Me Softly Coolio - Gangsta's Paradise Public Enemy - Rebel Without A Pause The Stone Roses - Fools Gold Happy Mondays - Step On The Verve - Bitter Sweet Symphony Radiohead - Creep tro't eller ej... Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Källa: gtaportal.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 NÖJDA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Källa: gtaportal.com Står ju inte vart dom har fått det ifrån... Är skeptisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Och ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Och ? Hur kan dom veta att dom låtarna kommer att vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Dom där låtarna var dom första att bli avslöjade från San Andreas soundtrack...finns även gammla trådar om det på GTAsajten och andra stora GTAsidor...konstigt att ingen verkar komma ihåg dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) den där låtlistan kom ju nån gång i augsti...om inte tidigare Redigerad 18 oktober, 2004 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Dom där låtarna var dom första att bli avslöjade från San Andreas soundtrack...finns även gammla trådar om det på GTAsajten och andra stora GTAsidor...konstigt att ingen verkar komma ihåg dom. Ja ok, men då blev jag genast mycket gladare, många fina låtar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 BRA! så nu vill jag ha mer respekt! skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det var nån spelsida som fick tag på den låtlistan, dom är tyvärr inte bekräftade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 mäh daahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det var nån spelsida som fick tag på den låtlistan, dom är tyvärr inte bekräftade. Men fan, nu blev jag lessen igen, trodde dom va bekräftade ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ehh jag me :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Seriöst, Mr Gränd, du bör nog sköta dig lite bättre. Du spammar lite för mycket. Vet att du bara vart meddlem i ett par timmar, men det är ingen ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 HÖRRÖ! jag ä faktiskt bara 13 år ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 HÖRRÖ! jag ä faktiskt bara 13 år ... Bra försvar för att spamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 lovar (checka min personlighetsgrejsimojs står mitt födelsedatum) men jag ska sluta spamma vad det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 men jag ska sluta spamma vad det nu är. Hmf he ha HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts