Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Take2 har, i och med att man berättat vilka låtar som kommer på dubbel CD'n, avslöjat några av de låtar vi kommer få höra i San Andreas. CD 1 1. The Theme From San Andreas 2. Rage Against The Machine - Killing In The Name 3. 2 Pac - I Don't Give A Fuck 4. James Brown - The Payback 5. Ronnie Hudson - West Coast Poplock 6. Guy - Groove Me 7. Eddie Money - Two Tickets To Paradise 8. Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man 9. The Maytals - Pressure Drop 10. Slick Rick - Children's Story 11. Rick James - Cold Blooded 12. Raze - Break 4 Love CD 2 1. Ohio Players - Funky Worm 2. Heart - Barracuda 3. Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under 4. Lyn Collins - Think About It 5. Public Enemy - Rebel Without A Pause 6. Faith No More - Midlife Crisis 7. Bell Biv Devoe - Poison 8. Max Romeo & The Upsetters - Chase The Devil 9. Eric B & Rakim - I Know You Got Soul 10. Willie Nelson - Crazy Bonus Track: 11. AFI - Head Like A Hole Få mer fakta här! Källa: GTAgaming Redigerad 18 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 wheeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 naajsss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Sketet soundtrack, AFI suger och det enda andra hårdrocksbandet var Faith No More och dom är inte så bra heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Men det är ju inte alla låtar, sa jag inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 för många rap låtar och annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 riktigt bra soundtrack enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 hårdrock in the ghetto? Haha... Anyway, det ska ju vara väldigt många fler stationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 mycket bra låtar...skön blandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Men det är ju inte alla låtar, sa jag inte det? Jag vet, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Säger som Mobacko. Ronnie Hudson - West Coast Pop Lock, yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Känner inte igen någon låt. Redigerad 18 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Nu längtar jag ännu mera ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kolla www.rockstargames.com/sanandreas och gå in på Soundtrack, nu står det att det kommer komma upp lite mer info och audiofiler lite senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ngn som vill ha reda på fler av låtarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Sketet soundtrack, AFI suger och det enda andra hårdrocksbandet var Faith No More och dom är inte så bra heller Det finns ju RadioX för oss rockare som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 eyy sluta ignorera mig!! vill ni veta fler låtar från spelet (tror att ni blir ganska överraskade) så fråga på NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Du är ny här. Det är en del av nollningen, utböling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 har varit medlem en timma nu... eller iaf en kvart förresten é det här inte mitt första besök på gtasajten :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ngn som vill ha reda på fler av låtarna ? Jag tror inte att du vet mer än någon annan, men visst, skriv på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts