AgamemnoN Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,549333,00.html usch usch, sånt där är aldrig skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 usch usch, sånt där är aldrig skoj... ne verkligen inte, och de flesta som bör här i området där jag bor så har många kopplingar till varandra typ folk som har mindre syskon som gick i pararell klass som den mördade tex, jag tycker det skulle kännas respektlöst om man kunde gå och döda någon med kniv på samma sätt som nu ahr hänt i gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 kan inte fler rösta? det är ju faktiskt en intresant fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ne verkligen inte, och de flesta som bör här i området där jag bor så har många kopplingar till varandra typ folk som har mindre syskon som gick i pararell klass som den mördade tex, jag tycker det skulle kännas respektlöst om man kunde gå och döda någon med kniv på samma sätt som nu ahr hänt i gta... Men... åh! Låt oss säga att en vuxen karl blev mördad i ditt område. Varför vill du då inte förbjuda vuxna karlar i spelet? Eller varför inte de virituella hororna? Eller vapen över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Men... åh! Låt oss säga att en vuxen karl blev mördad i ditt område. Varför vill du då inte förbjuda vuxna karlar i spelet? Eller varför inte de virituella hororna? Eller vapen över huvudtaget? Det var ju en bra ide! vi moddar om VC o gör så att alla vapen försvinner o spelet går ut på att dela ut röda hjärtan i en rosa kanindräkt. Seriöst så skulle det vara mer realistiskt me ungar i spelet Realism = Bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Tja, jag bryr mig faktiskt inte om vilket, men jag skulle inte rösta nej om det kom på tal. Tycker det gör varken till eller från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Usch så tråkigt att sådant händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Men... åh! Låt oss säga att en vuxen karl blev mördad i ditt område. Varför vill du då inte förbjuda vuxna karlar i spelet? Eller varför inte de virituella hororna? Eller vapen över huvudtaget? Kan bara hålla med theatre här. Mord och dödsskjutningar är alltid förskräckligt för de inblandade. Men du måste förstå att du inte kan dra en personlig gräns för vad ett spel eller en film får innehålla.. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag lider faktiskt mer när små barn dör som inte har fått uppleva så mycket liv än, liksom åtta år, mycket man hinner göra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts