Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 orka bry sej om de finns barn me då röstade du på 6'an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote : 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 orka bry sej om de finns barn me Eller hur, känns som att det är väldigt avlägset just nu iaf, inte värt energin att diskutera det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vote 5. Det skulle vara mycket verkligare om det var barn i spelet och vem bryr sig, det är ju inte så att man går o dödar barn i verkligheten precis det är ju bara ett spel för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vote 5. Det skulle vara mycket verkligare om det var barn i spelet och vem bryr sig, det är ju inte så att man går o dödar barn i verkligheten precis det är ju bara ett spel för fan. precis! det är ju dom som tror att man blir psykopat för att man dödar folk på datorn/tvspelet som borde söka hjälp, eller åt minstånde ringa 0200-230 230 o prata ut om sina problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det blir ju verkligare om dom tar med barn. Ni som säger " NEJ vad hemskt om man skulle döda barn!!" Jag har ett enkelt svar till er: DÖDA DOM HELT ENKELT INTE DÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det här börjar ju hamna på samma scala som min kusin (som för örigt är en bortskänd kärring). han e så feg att han inte vågade skälla på én hund som pissade inomhus på The Sims!!! o då är det illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vötar 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Visst.. de är väll helt ok för mig om de skulle vara med barn i spelet.. men då skulle ju också R* bli sönder-stämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Vote 2. Beror faktiskt på hur dom framställs... Redigerad 18 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote:1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vote: 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vote:1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 hmm, och jag som trodde att gäng bestod av barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vote 5. Det skulle vara mycket verkligare om det var barn i spelet och vem bryr sig, det är ju inte så att man går o dödar barn i verkligheten precis det är ju bara ett spel för fan. Sluta bråka! Uppför dig istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcoh300 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 VOTE: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 hmm, och jag som trodde att gäng bestod av barn... Beror på vilka gäng du menar, det finns ju ju dekadenta ungdomar (barn) i typ Liberia som hänger i brutala gatugäng. Men gängen i SA ska väl ha nån slags målgrupp på typ 25 bast kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ja röstar 1 me lite tanke på dagens dåd faktiskt.. var inte så långt ifrån där ja bor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ja röstar 1 me lite tanke på dagens dåd faktiskt.. var inte så långt ifrån där ja bor :/ huh, har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 huh, har jag missat nåt? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,549333,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts