Marquis Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Detta står under ingressen på GTA3: Men det finns även en dålig sida med att GTA3 blev så populärt. När Sony (skaparna av PS2) märkte vilken succé GTA3 gjorde på PS2 så bestämde de sig för att skriva kontrakt med Take2. Kontraktet som varar i hele tre år förbjuder att framtidens GTA-spel kommer att släppas till en annan konsol än PS2. Menas det att Vice City inte kommer till PC??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 PC är ingen konsol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag har sakt det många gånger men jag säger väll det igen PC är ingen konsol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 jag tror inte du såg arvids post.... blev visst en dubbel... men precis pc är ingen konsol.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 jag tror inte du såg arvids post.... blev visst en dubbel... men precis pc är ingen konsol.... Varför postar du detta??? Det är onödigt... Man behöver inte tre svar som är samma... Och jag tror att dom har sett att dom postade sammtidigt för det var för fem dar sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts