Frostic Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Det går massa rykten på andra sidor om att det finns att ladda ner. Man får hoppas att det stannar vid rykten, och att det inte visar sig vara sant. Jävla idioter som lägger ut spelen. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=2751 Redigerad 18 oktober, 2004 av danneroller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) hmm, skulle inte sa vara på en duallayer dvd? i så fall är väl den där filen alldeles för liten? Redigerad 18 oktober, 2004 av AgamemnoN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Spelet ska ju vara på 8,5 GB. Så filen känns liiite liten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 3,5 gig låter lite lite... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) yeeeeeeeess!!! *BÖRJA LETA* PIRAT 4 LIFE MADAFAKO!! 3,5 lite? nej de kan rippa ner spelet så de får plats på en vanlig dvd.. obs:jag kommer självklart köpa spelet när de kommer men kan för fan inte vänta tills de kommer.. Redigerad 18 oktober, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 yeeeeeeeess!!! *BÖRJA LETA* PIRAT 4 LIFE MADAFAKO!! 3,5 lite? nej de kan rippa ner spelet så de får plats på en vanlig dvd.. obs:jag kommer självklart köpa spelet när de kommer men kan för fan inte vänta tills de kommer.. Naaa, du förstör känslan!! Taskigt att ladda ner!! ...skämt å sido, jag håller med! Hehe. Måste bara fixa en Ps2, lite synd att man inte kan tanka konsoler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Naaa, du förstör känslan!! Taskigt att ladda ner!! VA??? Om man först laddar ner och sedan köper så är de väll inte taskigt ? ah såg att du skrev skämtåsido nu.. aja edit:chekade in dc nu och hitta gta san andreas som en .exe fil men de stämmer inte, filen var totalt 700 mb men men Redigerad 18 oktober, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Jag är helt säker på att det inte finn har redan letat Och inte för att skryta så har jag en hublissta som kostar pengar på DC men skaffa den gratis man kan ladda ner den nu. Jag har alltså letat svin mycket typ 500 hubbar hela helgen :"> Och det med HALO 2 är inte heller sant har kollat efter det med Men det är inget spam för jag har bara kollat inte laddat ner Och om jag nu skulle hittat det så skulle jag inte laddat ner det för man ska visa ATT MAN ÄLSKAR SPELET GENA ATT KÖPA DET ELLER? Och sen tycker jag att det förstör känslan Redigerad 18 oktober, 2004 av lulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Om nu spelet finns ute borde den väl vara listad på nforce vilket den inte är. Men detta spel kommer (utan tvekan) vara värt vartenda öre, så jag hoppas alla som gillar gta det minsta lilla köper det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag är helt säker på att det inte finn har redan letat Och inte för att skryta så har jag en hublissta som kostar pengar på DC men skaffa den gratis man kan ladda ner den nu. Jag har alltså letat svin mycket typ 500 hubbar hela helgen :"> Och det med HALO 2 är inte heller sant har kollat efter det med Men det är inget spam för jag har bara kollat inte laddat ner Och om jag nu skulle hittat det så skulle jag inte laddat ner det för man ska visa ATT MAN ÄLSKAR SPELET GENA ATT KÖPA DET ELLER? Och sen tycker jag att det förstör känslan haha BULLSHIT! HALO 2 finns ute på nätet, finns i en viss pirathamn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det är skamligt att se folk tanka spel som folk jobbat med i över 2 år. Ni har fan ingen respekt över huvudtaget mot R* eller T2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag har letat, och jag hittade en zip komprimerad fil som var omkring 4-5 gb stor som hette GTA:SA. Man får hoppas att det inte är den riktiga. Jag tänker då inte ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det är skamligt att se folk tanka spel som folk jobbat med i över 2 år. Ni har fan ingen respekt över huvudtaget mot R* eller T2. att bara tanka det och inte betala för det kan jag hålla med om är skamlöst men att först ladda ner det för att man inte orkar vänta och sedan när de kommer köpa de ser jag inget fel i.. När jag laddar ner spel så har jag en regel för mig själv en oskriven lag. Att om jag gillar spelet mycket så köper jag det. Men om de är skit så spelar jag det lite och sen var de med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Äh, det är bergis bara BS. Det är säkert en .avi fil på 3,5 gig And besides, 600-700 spänn är ingen summa att tala om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vad jag har fattat så är det inget annat än ett falskt rykte. Och ni som letar efter det på DC borde verkligen skämmas Det spelar ingen roll om ni köper det efteråt, ni skapar panik på GTAsajten vilket inte är bra. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts