Jump to content

San Andreas-har det läckt ut på nätet!

Frostic
 Share

Recommended Posts

yeeeeeeeess!!! *BÖRJA LETA*

PIRAT 4 LIFE MADAFAKO!!

3,5 lite? nej de kan rippa ner spelet så de får plats på en vanlig dvd..

obs:jag kommer självklart köpa spelet när de kommer men kan för fan inte vänta tills de kommer..

Naaa, du förstör känslan!! Taskigt att ladda ner!!

...skämt å sido, jag håller med! Hehe.

Måste bara fixa en Ps2, lite synd att man inte kan tanka konsoler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaa, du förstör känslan!! Taskigt att ladda ner!!

VA??? Om man först laddar ner och sedan köper så är de väll inte taskigt ?

ah såg att du skrev skämtåsido nu.. aja :shifty:

edit:chekade in dc nu och hitta gta san andreas som en .exe fil men de stämmer inte, filen var totalt 700 mb men men

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är helt säker på att det inte finn har redan letat Och inte för att skryta så har jag en hublissta som kostar pengar på DC men skaffa den gratis man kan ladda ner den nu. Jag har alltså letat svin mycket typ 500 hubbar hela helgen :">

Och det med HALO 2 är inte heller sant har kollat efter det med :shifty:

Men det är inget spam för jag har bara kollat inte laddat ner

Och om jag nu skulle hittat det så skulle jag inte laddat ner det för man ska visa ATT MAN ÄLSKAR SPELET GENA ATT KÖPA DET ELLER?

Och sen tycker jag att det förstör känslan ;)

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är helt säker på att det inte finn har redan letat Och inte för att skryta så har jag en hublissta som kostar pengar på DC men skaffa den gratis man kan ladda ner den nu. Jag har alltså letat svin mycket typ 500 hubbar hela helgen :">

Och det med HALO 2 är inte heller sant har kollat efter det med :shifty:

Men det är inget spam för jag har bara kollat inte laddat ner

Och om jag nu skulle hittat det så skulle jag inte laddat ner det för man ska visa ATT MAN ÄLSKAR SPELET GENA ATT KÖPA DET ELLER?

Och sen tycker jag att det förstör känslan ;)

haha BULLSHIT! HALO 2 finns ute på nätet, finns i en viss pirathamn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skamligt att se folk tanka spel som folk jobbat med i över 2 år. Ni har fan ingen respekt över huvudtaget mot R* eller T2.

att bara tanka det och inte betala för det kan jag hålla med om är skamlöst men att först ladda ner det för att man inte orkar vänta och sedan när de kommer köpa de ser jag inget fel i..

När jag laddar ner spel så har jag en regel för mig själv en oskriven lag. Att om jag gillar spelet mycket så köper jag det. Men om de är skit så spelar jag det lite och sen var de med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...