Putte Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Min Mod, Puttes Mix. Jag vet inte hur man gör modeler men om nån kan ge mig en tutoriol (vet ej hur stavas) skulle jag bli glad. Här är några små saker från min mod. Saker.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Roligt att veta, men ännu roligare med bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 bilder istället för filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad är det för prylar? Har ingen aning vad den här modden handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts