Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 neerå det är lungt men kanske hålla sig till ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 EDIT: svar te Matteus: men dom är ju inne på deras terretorium så det är det väl klart att dom springer efter och försöker skjuta. Jomen även om jag var med i ett gäng eller bara gick på gatan som en vanlig människa så hade jag givetvis tagit skydd om någon började skjuta mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Men såklart kör bilen förbi och gängmedlemmarna springer efter som i alla gtaspel. Sen öppnas det eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Men såklart kör bilen förbi och gängmedlemmarna springer efter som i alla gtaspel. Sen öppnas det eld. just det, det är ett spel inte verkligheten... Redigerad 18 oktober, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag tycker bara det skulle vara kul o bli jagad av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Göra så att dom följer efter en in på sitt eget område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ja men det skulle vara roligare om dom gömde sig å försökte skjuta på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts