Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ja vem tycker du ska bli president i USA? vem som blir president har stor betydelse. Om bush vinner så kommmer han säkert anfalla minst 4fattiga länder till. Och om kerry vinner å gör han världen bättre. Vem tycker ni!? jag tycker kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 humm.. kolla några topics under dig.. ''presidentval!, bush eller kerry'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag skulle rösta Karry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Alltså jag har hört om ett nytt parti som skall vara stöttade av Rockstar games och skall heta GTA partiet! Det måste nån admin lägga till i listan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det finns exakt cirka ungefär trehundrafemton liknande trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Alltså jag har hört om ett nytt parti som skall vara stöttade av Rockstar games och skall heta GTA partiet! Det måste nån admin lägga till i listan!!!! Haha, tror du seriöst att du lurar nån med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Haha, tror du seriöst att du lurar nån med det där? Han är iaf rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vadå! Jag har ju hört det dom kommer lägga undan en del ur USA's BNP (typ 5%) som skall gå till utvecklingen av nya GTA spel. GTA åldersgränsen kommer även försvinna men en sak som kanske låter lite konstigt är att bara en person som heter "Vercetti" i efternamn får bli president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts