Jump to content

Kan verkligen PS2 hantera allt ?

Padde
 Share

Recommended Posts

Hela den här 30004-50004 diskussionen är ganska överflödig med tanke på att R* är ute efter att tjäna pengar, det gör man inte om bara ca 35% av PS2 innehavarna kan spela spelet..., så är verkligheten.., punkt...

precis :blink:

det påpekade jag i en annan tråd men vart sönderbombad av: "lär dig matte" o skit. menmen de e förbannat härligt att det kommer snart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Checkade min PS2 nyss och det var SCH-30004 versionen, om det är så att spelet funkar sämre på denna version så åker jag och köper en ny PS2 på 2 röda sekunder men jag tror att det ska funka lika bra på alla.

Sen så tror jag att Rockstar North har lyckats vidga PS2:ans resurser till bristningsgränsen (konsollen är ju 4-5 år gammal nu) genom kodande, ny grafikmotor etc. Men nästa GTA spel blir nog på Xbox och PS3 m m.

Men om jag ska vara ärlig så är jag ganska orolig samt förvånad att PS2:an kommer klara ett sånt stort spel som GTA San Andreas.

Men lagga kommer det säkert göra, t ex GTA VC laggade när man använda Tårgasen i PS2. :blink:

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alla nya PS2 som säljes nu svart och silver har:

Built-in IR jreceiver for remote control

• Lower lnoise peration

• Can lreadl DVD-RW land lDVD+RW

Alltså är dom tystare mot de gamla modellerna, min ps2 står precis bakom mig och det hörs inte ett piss från den, inte ens om jag kommer nära så hörs den, kanske bara dvd läsaren men den är mycket tyst till skillnad mot xbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor