chiligr Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ok, jag tryckte fel. Nöjd? jaaaaaaa haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Dessvärre inte, 30004-modellerna är kända för att bli överhettade och explodera om du försöker köra GTA:SA på dem. Känn ironin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Känn ironin... All the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 På 50004 modellen borde det väl gå att spela San Andreas? Eftersom jag har den versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det går självklart att spela SA på ALLA PS2 konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrenshawLVPD Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hela den här 30004-50004 diskussionen är ganska överflödig med tanke på att R* är ute efter att tjäna pengar, det gör man inte om bara ca 35% av PS2 innehavarna kan spela spelet..., så är verkligheten.., punkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hela den här 30004-50004 diskussionen är ganska överflödig med tanke på att R* är ute efter att tjäna pengar, det gör man inte om bara ca 35% av PS2 innehavarna kan spela spelet..., så är verkligheten.., punkt... precis det påpekade jag i en annan tråd men vart sönderbombad av: "lär dig matte" o skit. menmen de e förbannat härligt att det kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Checkade min PS2 nyss och det var SCH-30004 versionen, om det är så att spelet funkar sämre på denna version så åker jag och köper en ny PS2 på 2 röda sekunder men jag tror att det ska funka lika bra på alla. Sen så tror jag att Rockstar North har lyckats vidga PS2:ans resurser till bristningsgränsen (konsollen är ju 4-5 år gammal nu) genom kodande, ny grafikmotor etc. Men nästa GTA spel blir nog på Xbox och PS3 m m. Men om jag ska vara ärlig så är jag ganska orolig samt förvånad att PS2:an kommer klara ett sånt stort spel som GTA San Andreas. Men lagga kommer det säkert göra, t ex GTA VC laggade när man använda Tårgasen i PS2. Redigerad 19 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Men lagga kommer det säkert göra, t ex GTA VC laggade när man använda Tårgasen i PS2. det funkade finfint på mitt dessutom var det rökbomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Nån som vet om man typ kan köpa nån tyst super fläkt å sätta på ps2an? Redigerad 19 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det är det som är fördelen med dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 om du köper den silvriga ps2:an så har den tystare fläkt tror ja iaf läste de någon stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Men alla nya PS2 som säljes nu svart och silver har: Built-in IR jreceiver for remote control • Lower lnoise peration • Can lreadl DVD-RW land lDVD+RW Alltså är dom tystare mot de gamla modellerna, min ps2 står precis bakom mig och det hörs inte ett piss från den, inte ens om jag kommer nära så hörs den, kanske bara dvd läsaren men den är mycket tyst till skillnad mot xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 va min xbox låter inget iafal inte vad man lägger märke till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts