Jump to content

Kan verkligen PS2 hantera allt ?

Padde
 Share

Recommended Posts

Tror att det kommer ladda väldigt mycket mellan städerna och så...har spelat samtliga GTA-spel till PC så jag kommer inte riktigt ihåg hur bra Vice City flöt på när man spelade det till Playstation. Till PC flöt det på väldigt bra illafall (laddade ändast när man startade spelet).

Redigerad av Gangzta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det kommer ladda väldigt mycket mellan städerna och så...har spelat samtliga GTA-spel till PC så jag kommer inte riktigt ihåg hur bra Vice City flöt på när man spelade det till Playstation. Till PC flöt det på väldigt bra illafall (laddade ändast när man startade spelet).

det ska ju inte vara nån laddningstid mellan städerna, den enda laddningstiden som ska finnas är när man går in i ett hus eller affär osv....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För de borde isåfall ha lärt sig från gta3 och vc om det nu laggade så hemskt. Har dock inte spelat nåt gta spel på PS2 men den här gången måste man ju köpa det såvida man inte vill vänta alla månader.

Men hursomhelst hoppas jag verkligen de har kodat det bra. för om det hackar bajs när man t ex blir jagad av snuten som i exempel Driver3 på PS2 det var ibland helt ospelbart fast gta är nog lite vassare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

faktiskt när en speltidning var hos R* för att se spelet "in action" nån snubbe från R* lirade alltså spelet och då berättade sedan tidningen att spelet laggade hela tiden under spelgången.. Men kanske de fixade det till vem vet..

ja, för jag tror inte att R* släpper ett halvgjort spel som de har lagt ner så mycket tid, energi och pengar på: :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor