Padde Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ja menar det är ju en bra maskin men alla screenshots får ju en att undra hur sjutton den ska klara av att köra en hel stad. Blir det som gta3 helt ospelbart i vissa situationer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Tror att det kommer ladda väldigt mycket mellan städerna och så...har spelat samtliga GTA-spel till PC så jag kommer inte riktigt ihåg hur bra Vice City flöt på när man spelade det till Playstation. Till PC flöt det på väldigt bra illafall (laddade ändast när man startade spelet). Redigerad 17 oktober, 2004 av Gangzta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Det hoppas jag. Om det kommer lagga det minsta kommer jag börja böla. :'( Redigerad 18 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vc flöt hur fint som helst på ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Tror att det kommer ladda väldigt mycket mellan städerna och så...har spelat samtliga GTA-spel till PC så jag kommer inte riktigt ihåg hur bra Vice City flöt på när man spelade det till Playstation. Till PC flöt det på väldigt bra illafall (laddade ändast när man startade spelet). det ska ju inte vara nån laddningstid mellan städerna, den enda laddningstiden som ska finnas är när man går in i ett hus eller affär osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
persianlove Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det kommer intte ladda mycket .. Rockstar har sagt inga laddnigs tider mellan städerna alls bara man går in i byggnader kan ta nåra sekinder,.... som t e x i vc när man gick till andra sidanav staden så stog det celcome to vice city ..men det kmr inte att göra i SA enligt rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 faktiskt när en speltidning var hos R* för att se spelet "in action" nån snubbe från R* lirade alltså spelet och då berättade sedan tidningen att spelet laggade hela tiden under spelgången.. Men kanske de fixade det till vem vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrenshawLVPD Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Gissar att det kommer att ladda rätt länge innan man börjar spela och sedan inget alls (utom de korta stunder mellan inne och ute...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Man får verkligen hoppas att de lyckas bättre med laddningstiderna den här gången. Jag hade först GTA3 och VC till PS2, men när de kom till Xbox köpte jag det, och det var inga laddningstider alls, det laddade inte mycket iallafall. Hoppas det blir så med SA till alla format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det hoppas jag. Om det kommer lagga det minsta kommer jag börja böla. vill du de eller? ditt val av smilie får en att undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 För de borde isåfall ha lärt sig från gta3 och vc om det nu laggade så hemskt. Har dock inte spelat nåt gta spel på PS2 men den här gången måste man ju köpa det såvida man inte vill vänta alla månader. Men hursomhelst hoppas jag verkligen de har kodat det bra. för om det hackar bajs när man t ex blir jagad av snuten som i exempel Driver3 på PS2 det var ibland helt ospelbart fast gta är nog lite vassare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 vill du de eller? ditt val av smilie får en att undra Ok, jag tryckte fel. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 faktiskt när en speltidning var hos R* för att se spelet "in action" nån snubbe från R* lirade alltså spelet och då berättade sedan tidningen att spelet laggade hela tiden under spelgången.. Men kanske de fixade det till vem vet.. ja, för jag tror inte att R* släpper ett halvgjort spel som de har lagt ner så mycket tid, energi och pengar på: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zepp Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 men snälla, ni har ju själva sett filmsnuttar, en teaser och trailern. Det är spelen, in action. Flyter ungefär som GTA3 och Vice City, dvs helt okej. 30 fps om ni så vill. Nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 men snälla, ni har ju själva sett filmsnuttar, en teaser och trailern. Det är spelen, in action. Flyter ungefär som GTA3 och Vice City, dvs helt okej. 30 fps om ni så vill. Nuff said! du har rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hoppas bara på att allt funkar som det ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kommer det fungera på 30004-modellen? är lite ängslig för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kommer det fungera på 30004-modellen? är lite ängslig för det... Dessvärre inte, 30004-modellerna är kända för att bli överhettade och explodera om du försöker köra GTA:SA på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Dessvärre inte, 30004-modellerna är kända för att bli överhettade och explodera om du försöker köra GTA:SA på dem. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jaa, men sämre har jag hört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts