simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag funderar på att avboka mitt exemplar av San Andreas på Spelbutiken.se och istället boka den på tvspeloteket.com. Eftersom Tvspeloteket.com ligger i Umeå så borde väl inte jag bli drabbad när jag bor i Kiruna i Norrbotten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Varför inte boka i nån affär i kiruna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag tror inte att elgiganten hinner få in den lika snabbt och dessutom tror jag att den kommer att vara dyrare än på nätet. Elgiganten och OBS Interiör är nog det enda stället att få tag på det i Kiruna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts