simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Är det ingen som vet om man kan åka vattenskoter i san andreas? Det vore grymmt om man kunde det. Tänk bara att komma flygandes över vågorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 har inte sett nån bild eller info men visst fan vore det grymt, men jag tror inte det passar riktigt, borde har funnits i vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 där gjorde Rockstar en liten miss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 har inte sett nån bild eller info men visst fan vore det grymt, men jag tror inte det passar riktigt, borde har funnits i vice city. Det fanns en vattenskoter i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Kommer väl lite mer info? lol vattenskotern i vc, jag trimmade den så den flög 100000m upp i luften då jag tryckte på gasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det fanns en vattenskoter i VC. Du menar väl inte den där gummibåten med en ratt i hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Du menar väl inte den där gummibåten med en ratt i hoppas jag. modden? den som såg ut som en död svan, som nån sa. Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Att köra båt har verkligen sugit i alla GTA-spel, hoppas det förbättras i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Att köra båt har verkligen sugit i alla GTA-spel, hoppas det förbättras i SA. aa, iaf i VC. Även det är ett plan där jag tycker GTAIII är klart överlägset VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vadå, styrningen av båtarna skiljer sig inte på gta 3 och vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nej men båtarna är skönare i GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts