Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) men de e ju patetiskt! skulle jag stämma Paramount för att i deras flim saving private ryan använde tyskarna MP40, för att en släkting till mig (morfars far) stred för britterna o blev skuten me en? Nej! för det skulle inte funka Redigerad 18 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det vore ganska fränt om man kunde promenera inne i flygplanet medans den flyger eller varför inte knalla ut på vingen och hoppa ner och se om man överlever, eventuellt kolla fysiken. Borde även gå att hoppa med fallskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det vore ganska fränt om man kunde promenera inne i flygplanet medans den flyger eller varför inte knalla ut på vingen och hoppa ner och se om man överlever, eventuellt kolla fysiken. Borde även gå att hoppa med fallskärm. hoppa me fallskäre tro ja inte så stenstarkt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 hoppa me fallskäre tro ja inte så stenstarkt på... skulle vara väldigt kul dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 men de e ju patetiskt! skulle jag stämma Paramount för att i deras flim saving private ryan använde tyskarna MP40, för att en släkting till mig (morfars far) stred för britterna o blev skuten me en? Nej! för det skulle inte funka Ville du klämma in den där anekdoten eller? Det där är annorlunda, vapen förekommer ju i varenda film. Däremot, om en speljätte väljer att återskapa en stor tragedi med en dos satir, som Grand Theft Auto är, så är det en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det vore ganska fränt om man kunde promenera inne i flygplanet medans den flyger eller varför inte knalla ut på vingen och hoppa ner och se om man överlever, eventuellt kolla fysiken. Borde även gå att hoppa med fallskärm. Och du tror inte att man typ... blåser bort om man går ut på en vinge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 men det vore i alla fall ganska kul om det hade gått. Hoppa/flyga ner i havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts