Jump to content

Passagerarflygplan

simpa88
 Share

Recommended Posts

efter vad som hände i 9.11 så är ju amerikanerna rätt känsliga när det gäller vissa saker t ex det.

Men absolut vore det fruktansvärt coolt <_<

okej nu är det ju faktist såhär att jag har hört att man skulle få ett uppdrag av nån snubbe i gta3 att ta ett plan och köra in i en byggnad (vet inte om jag ska tro på det ? ) och det passade bra att dem tog bort det i sånna fall. men allt har släppt sig nu, fan jay leno kör ju fortfarande massa skämt om det nu, peace till dem som dog men vafan, kan någon väkligen säga att dem bryr så jävla mycket.. jag käkar iaf en baconmacka heldre än vad jag ligger och sörjer för dem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej nu är det ju faktist såhär att jag har hört att man skulle få ett uppdrag av nån snubbe i gta3 att ta ett plan och köra in i en byggnad (vet inte om jag ska tro på det ? ) och det passade bra att dem tog bort det i sånna fall. men allt har släppt sig nu, fan jay leno kör ju fortfarande massa skämt om det nu, peace till dem som dog men vafan, kan någon väkligen säga att dem bryr så jävla mycket.. jag käkar iaf en baconmacka heldre än vad jag ligger och sörjer för dem

Vad har du rökt egentligen?

Och sen när har en baconmacka (btw, trodde sådana påhitt bara existerade i USA) och ett terrorist dåd någonting med varandra att göra?

Ett kapat plan vet jag inte riktigt om det har så mycket att göra med "life in the hood". Känns mer som ett terroristdåd från Al-Quaida

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det går att åka med planen, men inte ta över och styra dem själv. Kommer säkert vara som tågen i `GTA3, man åker bara med. Fast man skulle ju kunna styra tågen i GTA:SA, så man kan ju alltid hoppas att man kan styra de stora planen med, annars får man köra de små mellan städerna. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ifall man kan åka in i en byggnad med ett passagerarflygplan så kommer R* få problem, det kan man räkna med

ms flight har ju många problem me stämningar... :/

edit: dom bör ju göra så att det inte händer nåt med huset, annars blir det säkert många stämningar om huset rasar, iofs skulle det vara åt h-e, för då skulle de inte vara några hus kvar när ja spelat spelet i nån vecka :wacko: aja nu ska jag sluta diskuter för mig själv -_-

offtopic: JAAAAAAA! jag hööörde nyys på radion att lule stänkte upp 2-1 mot lhc! yeah yeah yeah! okej förlåt för mitt glädjerus.. ;)

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är ett uppdrag som går ut på det (vilket verkar otroligt eftersom man då själv skulle dö) så förstår jag det. Men man kan åka in med en bil i en byggnad och leka självmordsbombare

kanske på sista uppdraget. CJ får nog av allt och bestämmer sig för att ta med sig så många som möjligt ner i graven -_-

Edit: (skämtar bara)

Redigerad av Wailer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor