simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Är det någon som vet om man kan flyga ett vanligt stort passagerarflygplan och om man t ex kan kapa den. Det skulle vara ganska häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 troligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Är rätt skeptisk till det, tycker inte det verkar speciellt troligt, men man får väl ha hoppet uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 efter vad som hände i 9.11 så är ju amerikanerna rätt känsliga när det gäller vissa saker t ex det. Men absolut vore det fruktansvärt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 efter vad som hände i 9.11 så är ju amerikanerna rätt känsliga när det gäller vissa saker t ex det. Men absolut vore det fruktansvärt coolt okej nu är det ju faktist såhär att jag har hört att man skulle få ett uppdrag av nån snubbe i gta3 att ta ett plan och köra in i en byggnad (vet inte om jag ska tro på det ? ) och det passade bra att dem tog bort det i sånna fall. men allt har släppt sig nu, fan jay leno kör ju fortfarande massa skämt om det nu, peace till dem som dog men vafan, kan någon väkligen säga att dem bryr så jävla mycket.. jag käkar iaf en baconmacka heldre än vad jag ligger och sörjer för dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 okej nu är det ju faktist såhär att jag har hört att man skulle få ett uppdrag av nån snubbe i gta3 att ta ett plan och köra in i en byggnad (vet inte om jag ska tro på det ? ) och det passade bra att dem tog bort det i sånna fall. men allt har släppt sig nu, fan jay leno kör ju fortfarande massa skämt om det nu, peace till dem som dog men vafan, kan någon väkligen säga att dem bryr så jävla mycket.. jag käkar iaf en baconmacka heldre än vad jag ligger och sörjer för dem Vad har du rökt egentligen? Och sen när har en baconmacka (btw, trodde sådana påhitt bara existerade i USA) och ett terrorist dåd någonting med varandra att göra? Ett kapat plan vet jag inte riktigt om det har så mycket att göra med "life in the hood". Känns mer som ett terroristdåd från Al-Quaida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag tror lätt att det kommer finnas passagerarflygplan. Varför annars ha tre olika flygplatser i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag tror lätt att det kommer finnas passagerarflygplan. Varför annars ha tre olika flygplatser i spelet? Håller med till 100%!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag tror att det går att åka med planen, men inte ta över och styra dem själv. Kommer säkert vara som tågen i `GTA3, man åker bara med. Fast man skulle ju kunna styra tågen i GTA:SA, så man kan ju alltid hoppas att man kan styra de stora planen med, annars får man köra de små mellan städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag läste på nått forum att han/hon hadde läst att man kunde flyga mellan städerna. fö det gick snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag gick in på gtagaming.com och på vehicles. Klicka på länken nedanför. Air Vehicles Där står det "For the first time in a GTA game, a pilotable passenger plane has been included" Betyder inte pilotable att man kan styra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Well I be damned... Om det är sant så är det helt otroligt fantastiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 och på deras hemsida så verkar dom mest ha officiell information om San Andreas. Det vore fräckt om det nu är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det måste betyda att man kan återskapa 9/11, i viss mån iaf! undra hur många som kommer bli skitsura och stämma R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Men snälla, bara för att det finns ett flygplan med i ett datorspel så kan man väl inte dra en parallel till WTC. Det vore ju som att stämma flygplanet i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Men snälla, bara för att det finns ett flygplan med i ett datorspel så kan man väl inte dra en parallel till WTC. Det vore ju som att stämma flygplanet i sig. men ifall man kan åka in i en byggnad med ett passagerarflygplan så kommer R* få problem, det kan man räkna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) men ifall man kan åka in i en byggnad med ett passagerarflygplan så kommer R* få problem, det kan man räkna med ms flight har ju många problem me stämningar... :/ edit: dom bör ju göra så att det inte händer nåt med huset, annars blir det säkert många stämningar om huset rasar, iofs skulle det vara åt h-e, för då skulle de inte vara några hus kvar när ja spelat spelet i nån vecka aja nu ska jag sluta diskuter för mig själv offtopic: JAAAAAAA! jag hööörde nyys på radion att lule stänkte upp 2-1 mot lhc! yeah yeah yeah! okej förlåt för mitt glädjerus.. Redigerad 18 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Om det är ett uppdrag som går ut på det (vilket verkar otroligt eftersom man då själv skulle dö) så förstår jag det. Men man kan åka in med en bil i en byggnad och leka självmordsbombare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Om det är ett uppdrag som går ut på det (vilket verkar otroligt eftersom man då själv skulle dö) så förstår jag det. Men man kan åka in med en bil i en byggnad och leka självmordsbombare kanske på sista uppdraget. CJ får nog av allt och bestämmer sig för att ta med sig så många som möjligt ner i graven Edit: (skämtar bara) Redigerad 18 oktober, 2004 av Wailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts