Esperanto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 det känns som att WWE i ZTV slutar mitten av avsnittet, om den gör det vet någon var den fortsätter.¨ tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) WWE suger fett! Grymma stunts ändå... Redigerad 17 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Allting är ju uppgjort, så, så jävla kul är det inte att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det känns som att WWE i ZTV slutar mitten av avsnittet Avsnitten brukar bara sluta efter att sista matchen är över och brottarna går/bärs ut ur ringen. ZTV visar oftast hela första segmentet och sista matchen, det som klipps bort är 2-3 matcher per avsnitt och alla promos och backstage-intervjuer. om den gör det vet någon var den fortsätter. Var det något speciellt avsnitt tänkte på eller? Det enda som saknades från slutet från senaste Smackdown var när man fick se Big Show resa sig upp och stappla ut ur ringen medans publiken buade och skrattade åt honom. Allting är ju uppgjort, så, så jävla kul är det inte att kolla på. Du vet väl om att filmer är uppgjorda oxå? Skådespelarna läser bara upp repliker som har skrivits i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Du vet väl om att filmer är uppgjorda oxå? Skådespelarna läser bara upp repliker som har skrivits i förväg. Ja, jag vet. Men det är film.. Inte som detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag har sett WWE två gånger, och det suger banan. Jag tycker verkligen att det är supertråkigt, dom är säkert duktiga på vad dom gör, men jag ska aldrig mer titta på det... ...sånt slutade jag med när jag var fem, och dom killarna gör det fortfarande i deras ålder, skrattretande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Ja, jag vet. Men det är film.. Inte som detta. Vad är skillnaden mellan wrestling och film som gör att det är ok att film är "skriptad" medans det inte är ok att wrestling är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ...sånt slutade jag med när jag var fem, och dom killarna gör det fortfarande i deras ålder, skrattretande... Så det är töntigt att kolla eller hålla på med wrestling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vem vill se vuxna män göra saker tillsammans inför publik? Inte jag i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vad är skillnaden mellan wrestling och film som gör att det är ok att film är "skriptad" medans det inte är ok att wrestling är det? På filmer är det bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vad tusan är WWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts