Jump to content

Presidentval! Bush eller Kerry

gurfi
 Share

vem tycker du ska vinna i presidentvalet  

128 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 195
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Din länk var bruten, men jag har för mig att jag har sett den förut.

Jag vet också att det Moore säger inte är 100% sant och att det är vinklad propaganda, men om bara så lite som 10% av det som skrivs i Korkade vita män stämmer så är det skäl nog att avsätta Bush omedlebart.

Har du läst boken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa ok.. Kanske lagt ner länken nu när valet är slut? :huh:

Visst det ligger 100% lite saning i något av hans "teser" men det är inte tillräckligt enligt min mening.. Ungefär som att påstå att homosapienssapiens var den första människan och sedan säga kanske..

ja det har jag, pendlade mellan dalai Lhama och han. Ångrar mig fruktansvärt! :huh:

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa ok.. Kanske lagt ner länken nu när valet är slut? :huh:

Visst det ligger 100% lite saning i något av hans "teser" men det är inte tillräckligt enligt min mening.. Ungefär som att påstå att homosapienssapiens var den första människan och sedan säga kanske..

ja det har jag, pendlade mellan dalai Lhama och han. Ångrar mig fruktansvärt! >_<

//Carolus

hosmosarsiapiens är vårat art :o

Människor = homosapiroas :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej Ramapithecus var det.

Och Fahrenheit 9/11 är fortfarande inget att lita på. Litar du på Michel Moore kan du lika gärna tro att Kanadenare ser ut som ägg, southpark style! :teehee:

Åter igen trött på denna länk

Och vadå? ska han börja skrika och gå iväg och göra små barnen oroliga?

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nuförtiden vet man aldirg vad man ska lita på. Det finns ju massor av "bevis" för att den första månlandningen egentligen inte var någon månlandning, vad ska man tro?

Alla "bevisen" för att månlandningen var fejkad har naturliga förklaringar så på den punkten finns det ingen anledning att tveka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhh ok? :teehee:

Homo Sapiens Sapiens är våran art? vad är ditt problem

Skribb, förklara dig istället. Du som är så smart med dina vackra kommentarer. Om du har en åsikt, fine. Men du ska väll åtminstånde kunna försvara den? hahaha

//carolus

Orkade faktiskt inte skriva homosapiens utan skrev homororoasapsos, besserwisser?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var det inte så att flaggan blåste eller stod upp?

Någonting i den stilen, Sedan var tydligen alla foton skarpa och alla filmsekvenser suddiga. Inte särskilt konstigt om man frågar mig, dock.... Som sagt, vad ska man tro?

Var väl också något om att skuggorna var fel i förhållande till solen, och skuggorna på farkosten var annorlunda är på människorna...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moore ljuger er rätt upp i ansiktet.

Om du litar på han som inte har källor kan du lita på källornas svar!

Nope Moore ljuger oss inte rätt upp i ansiktet. Det finns mycket som är väldigt vinklat, men det är inga lögner. Moore har källor till allt han publicerar, det är bara kolla hans hemsida om du inte tror mig.

www.michaelmoore.com

Den värsta vinklaren är dock inte Michael Moore det är O'Reilly på Fox, så det är ingen idé att klaga på MM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor