Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Moore ljuger er rätt upp i ansiktet. Om du litar på han som inte har källor kan du lita på källornas svar! Svar på tal. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Yääääääääääääääääääääääääääs! Är ju inte klart en men vadfan, visste redan sen dag 1 att bush hade vunnit! //Carolus! Firar med Don Perginon i kväll! IQ fiskmås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 IQ fiskmås. IQ fikus. Förklara dig istället för att skriva onödiga saker. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Din länk var bruten, men jag har för mig att jag har sett den förut. Jag vet också att det Moore säger inte är 100% sant och att det är vinklad propaganda, men om bara så lite som 10% av det som skrivs i Korkade vita män stämmer så är det skäl nog att avsätta Bush omedlebart. Har du läst boken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 IQ fikus. Förklara dig istället för att skriva onödiga saker. //Carolus Det där skrev jag just för att det inte behöver någon förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jaa ok.. Kanske lagt ner länken nu när valet är slut? Visst det ligger 100% lite saning i något av hans "teser" men det är inte tillräckligt enligt min mening.. Ungefär som att påstå att homosapienssapiens var den första människan och sedan säga kanske.. ja det har jag, pendlade mellan dalai Lhama och han. Ångrar mig fruktansvärt! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jaa ok.. Kanske lagt ner länken nu när valet är slut? Visst det ligger 100% lite saning i något av hans "teser" men det är inte tillräckligt enligt min mening.. Ungefär som att påstå att homosapienssapiens var den första människan och sedan säga kanske.. ja det har jag, pendlade mellan dalai Lhama och han. Ångrar mig fruktansvärt! //Carolus hosmosarsiapiens är vårat art Människor = homosapiroas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Öhh ok? Homo Sapiens Sapiens är våran art? vad är ditt problem Skribb, förklara dig istället. Du som är så smart med dina vackra kommentarer. Om du har en åsikt, fine. Men du ska väll åtminstånde kunna försvara den? hahaha //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hrm, ni som valt George W Bush, se på Fahrenheit 9/11 (eller hur det stavas). Att se hur han reagerade när han fick reda på World Trade Center krashen var ju oslagbart. OFFTOPIC: Var Homo-Erectus den första "människan" eller misstar jag mig helt?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nej Ramapithecus var det. Och Fahrenheit 9/11 är fortfarande inget att lita på. Litar du på Michel Moore kan du lika gärna tro att Kanadenare ser ut som ägg, southpark style! Åter igen trött på denna länk Och vadå? ska han börja skrika och gå iväg och göra små barnen oroliga? //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nuförtiden vet man aldirg vad man ska lita på. Det finns ju massor av "bevis" för att den första månlandningen egentligen inte var någon månlandning, vad ska man tro? Vad ska man tro om fahrenheit 9/11? Jag är helt borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Haha! Jadu, det är svårt att säga. Det är alltid någon som hävdar motsatsen. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nuförtiden vet man aldirg vad man ska lita på. Det finns ju massor av "bevis" för att den första månlandningen egentligen inte var någon månlandning, vad ska man tro? Alla "bevisen" för att månlandningen var fejkad har naturliga förklaringar så på den punkten finns det ingen anledning att tveka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 var det inte så att flaggan blåste eller stod upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Öhh ok? Homo Sapiens Sapiens är våran art? vad är ditt problem Skribb, förklara dig istället. Du som är så smart med dina vackra kommentarer. Om du har en åsikt, fine. Men du ska väll åtminstånde kunna försvara den? hahaha //carolus Orkade faktiskt inte skriva homosapiens utan skrev homororoasapsos, besserwisser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 var det inte så att flaggan blåste eller stod upp? Någonting i den stilen, Sedan var tydligen alla foton skarpa och alla filmsekvenser suddiga. Inte särskilt konstigt om man frågar mig, dock.... Som sagt, vad ska man tro? Var väl också något om att skuggorna var fel i förhållande till solen, och skuggorna på farkosten var annorlunda är på människorna...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 var det inte så att flaggan blåste eller stod upp? Jo, bland annat. Här kan ni som är intresserade läsa mer om konspirationsteorierna kring månlandningen. Back on topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Orkade faktiskt inte skriva homosapiens utan skrev homororoasapsos, besserwisser? Svååååååååårt det är att stava rätt då. Alla gör misstag men ditt var ju helt åt h***** //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Moore ljuger er rätt upp i ansiktet. Om du litar på han som inte har källor kan du lita på källornas svar! Nope Moore ljuger oss inte rätt upp i ansiktet. Det finns mycket som är väldigt vinklat, men det är inga lögner. Moore har källor till allt han publicerar, det är bara kolla hans hemsida om du inte tror mig. www.michaelmoore.com Den värsta vinklaren är dock inte Michael Moore det är O'Reilly på Fox, så det är ingen idé att klaga på MM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Bra att man ser bush endast, desseutom vet jag att han har källor men hans källor är helt åt helvete! //Carolus Redigerad 4 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts