Jump to content

Presidentval! Bush eller Kerry

gurfi
 Share

vem tycker du ska vinna i presidentvalet  

128 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Han var för ett krig innan det ens engång var påtänkt Host

Knappast- se ovan

Ok, sorry för det.

Nej dom håller kvar till han eftersom det har bara hänt 1 gång i amerikas historia att en sittande president förlorat. Och dels så är han ju omtyckt, vi får aldrig se den folkliga bush vi får bara se den elaka krigsherren.

Tolkningsfråga. Om man tror på all propaganda får man skylla sig själv, Ge mig ett klart bevis för att det inte e så isåfall.

Länken funka ej, kopiera detta mms://media4.streamtoyou.com/gwb/iraq_256k.wmv

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 195
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han var för ett krig innan det ens engång var påtänkt Host

Knappast- se ovan

Ok, sorry för det.

Nej dom håller kvar till han eftersom det har bara hänt 1 gång i amerikas historia att en sittande president förlorat. Och dels så är han ju omtyckt, vi får aldrig se den folkliga bush vi får bara se den elaka krigsherren.

Tolkningsfråga. Om man tror på all propaganda får man skylla sig själv, Ge mig ett klart bevis för att det inte e så isåfall.

Länken funka ej, kopiera detta mms://media4.streamtoyou.com/gwb/iraq_256k.wmv

Orkar inte ladda ner nått(modem). Men vad jag vet så har Kerry sagt efter 9/11 att ja ett krig i Irak för att avsätta Saddam skulle vara fullt legitabelt om han hade något att göra med 9/11. Vilket han nu inte hade, så självklart är han emot kriget, mest för att det utfört på ett uselt sätt, mindre för ifrågasatt legitimtet.

Nej, jag tror att dom röstar för 1. Hans lögner faller dom flesta naturliga. 2. Har man startat ett krig får man väl avsluta det. Tror inte det finns så många som tänker rösta på honom bara för att det bara hänt en gång tidigare att en sittande president röstas bort.

Ska jag ge dig ett klart bevis för att Bush INTE är utsänd av gud?

Det största beviset är väl att det inte finns några bevis för guds existens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver inte ladda ner något.

Och nej, kerry snackade om Massförstörelse vapen som bush ljög om.. Sjukt? Nu helt plötsligt är det inte så enligt kerry.

Finns inga lönger, bara misstag. Det är mänskligt, desseutom tycker jag du ska fråga en irakie. Dom tycker det är bra att sadame e borta men dom förstår inte att om trupperna skulle sticka direkt skulle det vara precis likadant.

Precis som du skrev där.. DU TOLKADE MITT BUSKAP FEL! Vilket du också gör angående gud grejen. Jag skiter väll fulla fan i gud, jag menade snarare att du skulle lägga fram ett bevis för att det inte bara var ett talesätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som du skrev där.. DU TOLKADE MITT BUSKAP FEL! Vilket du också gör angående gud grejen.  Jag skiter väll fulla fan i gud, jag menade snarare att du skulle lägga fram ett bevis för att det inte bara var ett talesätt.

Det må vara ett talesätt för vissa. Men många evangeler tror att Bush är den utvalde, på fullaste allvar! Tror han Rosenberg hade några sådana i ett av hans repotage: Rosenbergs Amerika.

Och nej, kerry snackade om Massförstörelse vapen som bush ljög om.. Sjukt?
Jo fast, han trodde ju på Bush. När det sedan visade sig att det var en lögn så...

desseutom tycker jag du ska fråga en irakie. Dom tycker det är bra att sadame e borta men dom förstår inte att om trupperna skulle sticka direkt skulle det vara precis likadant.

Irakierna är delade. Många tycker att det var bättre under Saddam(Amerikanska soldaterna kan inte uppehålla fred pga att deras antal är långt ifrån tillräkligt).

Näe godnatt alla snälla barn, nu ska jag snusa, och röka, kanske blir lite sprit också...knark har jag inte uteslutit.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det må vara ett talesätt för vissa. Men många evangeler tror att Bush är den utvalde, på fullaste allvar! Tror han Rosenberg hade några sådana i ett av hans repotage: Rosenbergs Amerika.

Jo fast, han trodde ju på Bush. När det sedan visade sig att det var en lögn så...

Näe godnatt alla snälla barn, nu ska jag snusa, och röka, kanske blir lite sprit också...knark har jag inte uteslutit.

Jag men det finns alltid idioter. Men du sa att bush trodde att han var det.

Tumme upp för den sista texten ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

woooho, nyligen skrev 3's portal att Bush vunnit men NU så säger dom att ohio rösterna fortfarande inte är röstade och att de amerikanska medierna säger olika saker (FOX news säger att bush vunnit)...

Kom igen ohio!! Kerry!!one!!eleven!!1

Edit: här har ni löpsedelstexterna.

Amerikanska medier oense om valresultatet

Poströster i Ohio kan avgöra

John Kerry vägrar erkänna sig besegrad

Bush-anhängarna jublade inatt

Rösträkningsmaskiner gick sönder - inger resultat från Iowa

Det sägs också att det var förutsett att bush skulle vinna (amerikanska medier) och tyvärr lutar det åt Bush's håll men vi kan ändå vinna över busken.

Människorna i irak är dock lugna (både amerikanska soldater och irakier) och dom säger att det kommer nog att det inte lär bli en större skillnad på de båda president deltagarna.

Läget i irak är nu lugnt men tidigare idag så hördes en hög explosion från centrala Bagdad.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor