Everest Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vote : Kerry. Reason : Bush e moderat ... eller Rebuplican .. samma sak eller ? Ja, det är ju åt samma håll i allafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Knappast.. Repulikanerna är mer likt social demokraterna än moderaterna! Och om man inte kan ett jävla skit om den man väljer varför välja dårå? Den enda anledningen till att ni väljer kerry (dom flesta av er) är för att: Din morfar eller ngn annan i din familj har sagt vid matbordet "jag gillar den där kerry ja') Du gilla inte irak kriget Du gillar inte irak kriget bara för dina kompisar inte gör det. Du gillar inte irak kriget bara för du vet att det är väldans massa många som inte gör det. Vill smälta in på forumet. Finns ngt som heter INRIKES POLITIK OCKSÅ! Och det går nog Amerikanarna går efter imorrn, jag vet vilka som kan båda parters inrikes-p så ni behöver inte utalla er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Knappast.. Repulikanerna är mer likt social demokraterna än moderaterna! Och om man inte kan ett jävla skit om den man väljer varför välja dårå? Den enda anledningen till att ni väljer kerry (dom flesta av er) är för att: Din morfar eller ngn annan i din familj har sagt vid matbordet "jag gillar den där kerry ja') Du gilla inte irak kriget Du gillar inte irak kriget bara för dina kompisar inte gör det. Du gillar inte irak kriget bara för du vet att det är väldans massa många som inte gör det. Vill smälta in på forumet. Finns ngt som heter INRIKES POLITIK OCKSÅ! Och det går nog Amerikanarna går efter imorrn, jag vet vilka som kan båda parters inrikes-p så ni behöver inte utalla er.. Lol Menar du att Bush skött inrikespolitiken bra? Du skämtar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej, jag menar snarare att dom amerikanska väljarna skiter i vad europa säger och mellanöstern, dom vill ju ha en bra inrikespoltik hur som helst. Bush har inte skött inrikes bra, men han lovar ändring. Dom ska ju ge han NYTT förtroende. Inte ett gammalt. Härligt att du inte tog åt dig //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 "Who ever wins, we loose" Skulle väl rösta på Nader om jag var tvungen, men han passar inte min smak direkt heller. msn quote från mig lite synd för moore dyrkarna bara när deras gubbe vinner men att usa fortfarande kommer suga pung litet test för er som inte vet vem ni ska välja: http://www4.svd.se:8080/cgi-bin/bushkerry/valguide.pl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Nej, jag menar snarare att dom amerikanska väljarna skiter i vad europa säger och mellanöstern, dom vill ju ha en bra inrikespoltik hur som helst. Bush har inte skött inrikes bra, men han lovar ändring. Dom ska ju ge han NYTT förtroende. Inte ett gammalt. Härligt att du inte tog åt dig //Carolus Jo men efter ett 4 års långt misslyckande så tycker jag inte att ett nytt förtoende är det minsta välförtjänt. Att man ens tänker tanken på att rösta på Bush är så fruktansvärt främmande. $477 billion = Underskott. Världsrekord(?) i stadsunderskott Bush, congrats. btw: Varför skulle jag ta åt mig? Jag vet att du vet att jag vet vad jag snackar om(Hoppas jag...) Redigerad 1 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 En snabbis ska se film, 40 års misslyckande men fortfarande....... socialdemokrati! 4år är ingenting! Du och sirius behöver knappast ta åt er! //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Antagligen nått bjäffs om att vi inte ställde upp på att kriga mot den sk. terrorismen i Irak. Kanske därför bin ladin gillar oss? wiie, han ska få sova hos mig nja både och kan man säga faktiskt ..SVerige är med i kriget i Irak.... men men...."BUSH sa "Har Sverige nån militärstyrka.." mycket han kan om andra länder "lite taskigt förklarat" men jag är såå trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 En snabbis ska se film, 40 års misslyckande men fortfarande....... socialdemokrati! 4år är ingenting! Du och sirius behöver knappast ta åt er! //carolus fattar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gillar inte Kerry, men HATAR Bush. det är bara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Gillar inte Kerry, men HATAR Bush. det är bara så Tex han, han är sådan där som ingentligen inte borde röstat, för han förstår endå inget. Vi säger så här, sirius. Han har skött sig bra utrikes (obs enligt en majoritet av amerikanarna) men han har inte skött inrikes bra, om han har skött utrikes bra. borde han inte då klara den lätta biten? INRIKES. Han kommer vinna för folk litar på han, han vet att han ville kriga mot irak och han gjorde det, snabb och beslutsam, viker sig inte för någon. Sådant gillar jänkarna! . Kerry visste inte förens drygt ett år sedan han INTE ville kriga.. Han röstade ja för irak kriget men nu är han emot det! sjuk snubbe. Aja vi kan knappast leva oss in amerikanarnas känsla, men så beskriverm in faster det iaf.. Det är sådant som visas på tv 24/7 enligt henne också. //carolus Redigerad 2 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tex han, han är sådan där som ingentligen inte borde röstat, för han förstår endå inget. Vi säger så här, sirius. Han har skött sig bra utrikes (obs enligt en majoritet av amerikanarna) men han har inte skött inrikes bra, om han har skött utrikes bra. borde han inte då klara den lätta biten? INRIKES. Han kommer vinna för folk litar på han, han vet att han ville kriga mot irak och han gjorde det, snabb och beslutsam, viker sig inte för någon. Sådant gillar jänkarna! . Kerry visste inte förens drygt ett år sedan han INTE ville kriga.. Han röstade ja för irak kriget men nu är han emot det! sjuk snubbe. Aja vi kan knappast leva oss in amerikanarnas känsla, men så beskriverm in faster det iaf.. Det är sådant som visas på tv 24/7 enligt henne också. //carolus Kerry röstade ja dels för att Bush tvingade in honom i ett hörn när han sa " Antingen är ni med oss eller så är ni emot oss". Och dels så röstade Kerry ja för att han trodde kriget isf skulle kunna ske ifall det inte fanns någon annan utväg(Vilket Bush sket i). Och majoriteten av amerikanerna tycker väl ändå att Irak kriget var ett misslyckande. Men dom starkt kristna tror ju att Bush är utvald av gud så dom kommer rösta på honom iaf. Och det krävs mycket för att en republikan ska svika sin ledare(Det finns några få senatorer som bytt sida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Kerry röstade ja dels för att Bush tvingade in honom i ett hörn när han sa " Antingen är ni med oss eller så är ni emot oss". Och dels så röstade Kerry ja för att han trodde kriget isf skulle kunna ske ifall det inte fanns någon annan utväg(Vilket Bush sket i). Och majoriteten av amerikanerna tycker väl ändå att Irak kriget var ett misslyckande. Men dom starkt kristna tror ju att Bush är utvald av gud så dom kommer rösta på honom iaf. Och det krävs mycket för att en republikan ska svika sin ledare(Det finns några få senatorer som bytt sida). Jag vill se fakta på att de har sagt att han är utvald av gud. Redigerad 2 november, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag vill se fakta på att de har sagt att han är utvald av gud. Bush har ju själv sagt att han är utvald av gud. Sen finns det flera filmer där dom evangeliska väljarna säger att dom tror att gud valde honom. Här en text från http://www.bush2004.com : "Bush Chosen By God," Faithful Report Author: Christ-like Image Unmistakable den 2 november 2004 Posted: 10:37 AM (-0500 TZ) NORMAN (GWB) -- President Bush is seen by many of his supporters as an answer to their prayers. "He was hand picked by the man upstairs and that's good enough for me," gushes Tammy Foster, a spot welder from Norman, Oklahoma. She points to Divine Inspiration to explain the miracle of Bush's getting Iraq to disarm as a prelude to U.S. attack. "If that's not Christlike, I don't know what is," said Foster. "There was only one Jesus," Bush whispered during a recent Sunday service, "but in all humility I probably come closer to him than anyone else this millennium." Bush reiterated his view that U.S. Mideast policy would bring on Armageddon and give the gift of the Second Coming to all humanity. Given the upsurge in demand for fissionable materials in Iran and Pakistan following the U.S. invasion of Iraq, his expectations appear to be amply justified. Excitement over the imminent fulfillment of scripture is building nostalgia at the White House. At a recent Guns For God rally, Bush recollected fondly that the last time he felt the Rapture was during a 3-week coke binge in Galveston in the 1980's. The coma that ensued was pure bliss and medical experts are confident he will someday recover from it. Like all great Holy Men Bush is extremely modest, and he made light of his early glimpse at enlightenment. "The rush we will feel at the Rapture will eclipse anything I have ever felt before," he enthused. Coke dealers remain skeptical of this claim, however, pointing out that the euphoria brought on by Bush's prodigious snorting capacities is not easily surpassed. The event has already attracted pious souls from far and wide. Dozens of supporters have gathered around a 1983 Ford Taurus in the small town of Fort, Missouri located 60 miles west of St. Louis where the image of Bush was first reported to have appeared on the front windshield in a mush of bug guts. "It has changed my life," testified Wilma Featherling, who now lives encamped beside the sacred vehicle. "I was just walking across the parking lot and suddenly saw Bush rising from the dead - bugs that is." In hushed tones, the awed Ms. Featherling related that the image of Bush the Divine had a missile in one hand while it dashed an emaciated Palestinian on a rock with the other. "Witnessing that miracle was awe-inspiring," she said. "I've decided to devote the rest of my life to giving Bush a life term as president." Sök runt på google med typ: Bush chosen by god. Det kommer komma upp mängder med resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 VOTE Bam Margera for president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hmm.. undra hur de går. Känner en kille som var i USA, han frågade vissa personer om vem dom rösta på. Dom som rösta på bush sa: "När han nu har startat ett krig får han avsluta det". Vet inte riktigt om jag håller med, de e ju isf 4 år till.. Äh vafan! Hoppas på Kerry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Kerry röstade ja dels för att Bush tvingade in honom i ett hörn när han sa " Antingen är ni med oss eller så är ni emot oss". Och dels så röstade Kerry ja för att han trodde kriget isf skulle kunna ske ifall det inte fanns någon annan utväg(Vilket Bush sket i). Och majoriteten av amerikanerna tycker väl ändå att Irak kriget var ett misslyckande. Men dom starkt kristna tror ju att Bush är utvald av gud så dom kommer rösta på honom iaf. Och det krävs mycket för att en republikan ska svika sin ledare(Det finns några få senatorer som bytt sida). Det var det dummaste jag hört från dig. vadå tvinga in han i ett hörn??? Låter ju hur dumt som helst! Klart han gjorde det, dom är ju motståndare! Varför i hela helvete skulle kerry bry sig om bush trycker in i ett hörn?? Its make no sence! Och hur fan trodde kerry kriget skulle gå till?? Ett krig är alltid ett krig, desseutom ville han ha krig hursomhelst. Ta fram en källa som inte säger det! Hur vet du att kerry vart missled? Och nej amerikanerna var inte emot kriget. Dom är bara missnöjda med hur det gått till.. Och om det krävs mycket för en republikan att svika sin ledare, som du framställer läget så är det ju sååå hemskt. Borde inte det vara tillräckligt för att svika sin ledare enligt din mening? Med andra ord så är det inte FÖR mycket för amerikanerna. desseutom är bara "bush- utvald av gud!" bara ett talesätt Redigerad 2 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det var det dummaste jag hört från dig. vadå tvinga in han i ett hörn??? Låter ju hur dumt som helst! Klart han gjorde det, dom är ju motståndare! Varför i hela helvete skulle kerry bry sig om bush trycker in i ett hörn?? Its make no sence! Och hur fan trodde kerry kriget skulle gå till?? Ett krig är alltid ett krig, desseutom ville han ha krig hursomhelst. Ta fram en källa som inte säger det! Hur vet du att kerry vart missled? Och nej amerikanerna var inte emot kriget. Dom är bara missnöjda med hur det gått till.. Och om det krävs mycket för en republikan att svika sin ledare, som du framställer läget så är det ju sååå hemskt. Borde inte det vara tillräckligt för att svika sin ledare enligt din mening? Med andra ord så är det inte FÖR mycket för amerikanerna. desseutom är bara "bush- utvald av gud!" bara ett talesätt Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det var det dummaste jag hört från dig. vadå tvinga in han i ett hörn??? Låter ju hur dumt som helst! Klart han gjorde det, dom är ju motståndare! Varför i hela helvete skulle kerry bry sig om bush trycker in i ett hörn?? Its make no sence! Och hur fan trodde kerry kriget skulle gå till?? Ett krig är alltid ett krig, desseutom ville han ha krig hursomhelst. Ta fram en källa som inte säger det! Hur vet du att kerry vart missled? Och nej amerikanerna var inte emot kriget. Dom är bara missnöjda med hur det gått till.. Och om det krävs mycket för en republikan att svika sin ledare, som du framställer läget så är det ju sååå hemskt. Borde inte det vara tillräckligt för att svika sin ledare enligt din mening? Med andra ord så är det inte FÖR mycket för amerikanerna. desseutom är bara "bush- utvald av gud!" bara ett talesätt Heeest ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det var det dummaste jag hört från dig. vadå tvinga in han i ett hörn??? Låter ju hur dumt som helst! Klart han gjorde det, dom är ju motståndare! Varför i hela helvete skulle kerry bry sig om bush trycker in i ett hörn?? Its make no sence! Och hur fan trodde kerry kriget skulle gå till?? Ett krig är alltid ett krig, desseutom ville han ha krig hursomhelst. Ta fram en källa som inte säger det! Hur vet du att kerry vart missled? Och nej amerikanerna var inte emot kriget. Dom är bara missnöjda med hur det gått till.. Och om det krävs mycket för en republikan att svika sin ledare, som du framställer läget så är det ju sååå hemskt. Borde inte det vara tillräckligt för att svika sin ledare enligt din mening? Med andra ord så är det inte FÖR mycket för amerikanerna. desseutom är bara "bush- utvald av gud!" bara ett talesätt Har du inte hört "Either you're with us our against us." dvs Taktiken Bush körde med när han ville få röster för krig. Dom som röstade nej sågs ju mer eller mindre som terroristvänner. Och nej dom var inte motståndare när man röstade om Irak kriget, Kerry var "bara" senator då. Nej Kerry ville att man skulle fortsätta med utredningar om massförstörelsevapen. Om man inte hittade några så skulle det krig han röstade för vara totalt onödigt. Ja jag sa ju att majoriteten tyckte att det var ett misslyckande. Jag tror att republikanerna har gått på Bush lögner, så därför kommer dom självklart hålla fast till honom. Bush tror ju för fan själv att han är utvald av gud. Evangilisterna tror det också, så om det är så du tolkar ett talesätt så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts