danil89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag röstar Bush, han är som gjord för jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 VOTE: Kerry vet inte varför... min mamma tycker det, därför gör jag också det! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kerry värkar inte vara den bästa presidenten men hellre honom än Bush Vote: Kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 vote: vet inte. Vet inte. Ok. Keep us updated! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Vafan haha jag glömde att jag redan röstat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Jag röstar Bush, han är som gjord för jobbet. Jupp, det han ådstakommit efter 4 år vittnar ju om att han är otroligt kompetent. Eller vänta, var det inte han som körde USA:as ekonomi i botten? Och sen var det väl han som startade ett misslyckat och totalt onödigt krig mot Irak också? Fast det kanske var någon annan, jag är så glömsk av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ok men bush är bra på att tala och uttrucka sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 vi röstade i våran klass å då va de ba jag å en till som ville ha Bush...en blank röst och resten på Kerry.... så rösten är densamma här...Bush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 väntar tills min bibelkod analys är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 bush har nog spelat för mycket cs han är liksom krigsgalen. snart bygger han nog bunkrar runt hela usas kust som tyskarna gjorde under andravärldskriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Ok men bush är bra på att tala och uttrucka sig. Har du hört andra ledare snacka? Clinton, han var en jävel på att prata för sig. Att Bush klarar av att skrämma Amerikanarna med sitt terrorist dravel kan jag väl förstå. Men att hans skitsnack har inflytande på andra sidan Atlanten är för mig totalt ofattbart. Vad jag heller inte förstår är varför det skulle göra honom till en bra president. Han har redan bevisat att han är en ruskigt dålig president, även fast han kan uttrycka sig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Ok, Bush är född till en ledare och han är riktigt duktig, han har det där lilla extra. Varför har du så starka känslor emot honom? Vill du förändra världen så gör det. Redigerad 30 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ok, Bush är född till en ledare och han är riktigt duktig, han har det där lilla extra. Varför har du så starka känslor emot honom? Vill du förändra världen så gör det. Bush kan heller inte leda sin egen armé. 1000 amerikanska soldater har dött i Irak. Och det är mycket högt. Och så har över 100.000 irakier dött. De bevisar att hans arme är dålig och ger sig på oskyldiga. Och så våltar amerikaska soldater iraksika fångar! vilka äckel! Det bevisar att han har omogna soldater som inte kan tänka med sin hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ok men bush är bra på att tala och uttrucka sig. Va?! Det är ju bara pinsamt att lyssna på vad han säger i sina tal. Fattar inte att folk kan sympatisera med honom. Och vadå "duktig" och "bra ledare" Det beror ju på hur man menar med bra, att lyckar hjärntvätta 25% av Amerikas befolkning att gå och rösta på honom måste man iofs vara rätt skicklig. Men hur kan du kalla det han har gjort med det landet och omvärlden bra och duktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Och ifall Irak nu hade haft Kärnvapen eller en massa annat sånt skit då. Vad skulle ni som är emot Bush gjort då? Väntat på att en atombomb skulle smälla kanske? Så det var helt rätt att börja kriget mot terroristerna. Har ni inte hört hur Sadam har plågat sitt folk med en massa biologiska vapen försök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Och ifall Irak nu hade haft Kärnvapen eller en massa annat sånt skit då. Vad skulle ni som är emot Bush gjort då? Väntat på att en atombomb skulle smälla kanske? Så det var helt rätt att börja kriget mot terroristerna. Har ni inte hört hur Sadam har plågat sitt folk med en massa biologiska vapen försök? precis, det var tack vare Bush som Saddam tillfångatogs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Var det inte så att det var han som sålde dom också? Eller det kanske var innan Bush... Men det var ju USA som sålde vapnena, kvittot finns kvar fgs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 ja har inte en aning om han sålde dem men det tror jag inte...de måste ha blivit sålda långt före... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Se bara på hur mycket våld det finns i Sverige (inbördeskrig). Nämn gärna några av dessa inbördeskrig. Ja det stämmer att det var USA som sålde vapnena till Irak för att de(irak) skulle kunna invadera Iran år 1980. Redigerad 30 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts