gurfi Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vote: kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vem tusan tycker bush? aja, kerry 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Hellre Kerry än Busken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 KERRY WON THREE PURPLE HEARTS!!, OMG VOTE KERRY!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 jag bryr mig inte egentligen men som sagt helle Kerry än Busken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Självklart att man röstar på Kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Eftersom att det som hänt under Bush's 'regerings tid' inte gjort någon positiv inverkan så tycker jag att Kerry ska få chansen att visa hur bra dessa amerikanska staterna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 som att välja på cancer eller aids... VOTE: INGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Jag kan inte ta ställning ännu. Dagens siffror från CNN: Bush; 52% Kerry; 40% Bush leder alltså i den senaste opinjonsundersökningen. Redigerad 17 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Med tanke på hur svårt Bush har misshandlat ekonomin förstår jag inte riktigt hur man kan rösta på honom. Fast å andra sidan skulle jag bara rösta på Kerry för att få bort Bush. Tycker demokraterna skulle valt en starkare kandidat. Vad hette han generalen? Wesley Clark? Något sånt var det iaf. Det skulle vara kul att se Bush försöka tala omkull en general i Irakfrågan! Sen gjorde man ju ytterligare ett misstag när man valde Edwards som Kerrys kramkompis. En grymt starkare kandidat som garanterat skulle fixa röster vore ju Hillary Clinton. Är dock inte helt säker på om hon var redo att ställa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 som att välja på cancer eller aids... VOTE: INGEN Bra sagt, tycker likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag tycker faktiskt ingen av dom passar. Jag vet dock inte vem som skulle passa som president i USA heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vote: will smith btw d va en planta som vann delstatsvalet, men av nåt mystiskt skäl "försvann" den från själva lands-valet typ, d va nån kille som företrädde plantan..."och om plantan blir president så ska plantan se till att... bla bla " den skulle fått ställa upp i presidentvalet, synd att den försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 kan inte ta ställning till denna fråga [ 3 ] [8.82%] bryr mig inte [ 4 ] [11.76%] OK. Ni har klagat skiten ur USA på grund av Irakkriget, men ni kan inte ta ställning till om ni vill ha kvar honom? Och ni bryr er inte. Har ni sett första avsnittet av Dark Angel? Där sa Logan en av de smartaste grejerna jag hört: om du inte bryr dig om att förbättra läget tar du aktivt del i att försämra det. VOTE:KERRY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 kan inte ta ställning till denna fråga [ 3 ] [8.82%] bryr mig inte [ 4 ] [11.76%] OK. Ni har klagat skiten ur USA på grund av Irakkriget, men ni kan inte ta ställning till om ni vill ha kvar honom? Och ni bryr er inte. Har ni sett första avsnittet av Dark Angel? Där sa Logan en av de smartaste grejerna jag hört: om du inte bryr dig om att förbättra läget tar du aktivt del i att försämra det. VOTE:KERRY! hallå? 7 pers svarade så.. hur vet du då att dom ''...har klagat skiten ur USA på grund av Irakkriget...'' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 http://www.rumorsontheinternets.com/ Om ni inte fattar så säger han "I hear these rumors on the internets" vilket betyder på svenska "Jag hör(läser) vissa rykten på internets". Man säger internet, och inte internets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Asså de fråga folk vem de ville skulle bli president efter nästa val 52% svara bush, 40% kerry å 8 % svara inte eller nåt.. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kerry för fan Bush är terrorist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Efter det som hänt under buskarnas tid i makten så skulle jag röstat på Kerry för att se om det skulle bli någon ändring...vilket det förhoppningsvis skulle bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Efter det som hänt under buskarnas tid i makten så skulle jag röstat på Kerry för att se om det skulle bli någon ändring...vilket det förhoppningsvis skulle bli! Kerry sa att han inte skulle ta bort armen från irak om han blev president Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts