Jump to content

Presidentval! Bush eller Kerry

gurfi
 Share

vem tycker du ska vinna i presidentvalet  

128 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 195
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med tanke på hur svårt Bush har misshandlat ekonomin förstår jag inte riktigt hur man kan rösta på honom. Fast å andra sidan skulle jag bara rösta på Kerry för att få bort Bush. Tycker demokraterna skulle valt en starkare kandidat. Vad hette han generalen? Wesley Clark? Något sånt var det iaf. Det skulle vara kul att se Bush försöka tala omkull en general i Irakfrågan!

Sen gjorde man ju ytterligare ett misstag när man valde Edwards som Kerrys kramkompis. En grymt starkare kandidat som garanterat skulle fixa röster vore ju Hillary Clinton. Är dock inte helt säker på om hon var redo att ställa upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inte ta ställning till denna fråga [ 3 ] [8.82%]

bryr mig inte [ 4 ] [11.76%]

OK.

Ni har klagat skiten ur USA på grund av Irakkriget, men ni kan inte ta ställning till om ni vill ha kvar honom?

Och ni bryr er inte. Har ni sett första avsnittet av Dark Angel? Där sa Logan en av de smartaste grejerna jag hört: om du inte bryr dig om att förbättra läget tar du aktivt del i att försämra det.

VOTE:KERRY!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inte ta ställning till denna fråga [ 3 ] [8.82%]

bryr mig inte [ 4 ] [11.76%]

OK.

Ni har klagat skiten ur USA på grund av Irakkriget, men ni kan inte ta ställning till om ni vill ha kvar honom?

Och ni bryr er inte. Har ni sett första avsnittet av Dark Angel? Där sa Logan en av de smartaste grejerna jag hört: om du inte bryr dig om att förbättra läget tar du aktivt del i att försämra det.

VOTE:KERRY!

hallå? 7 pers svarade så.. hur vet du då att dom ''...har klagat skiten ur USA på grund av Irakkriget...'' ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor