Ronin Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det var en snubbe som sa till mig att Tradition ska ha natt öppet den 28 oktober mellen 12-2... Vet nån här om det är sant och om det gäller alla Tradition-butiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Nej jag har inte hört något om det men hoppas dom har det... för dom som förhandsbokat där så ringer dom ju dan innan... dom säger nog något om dom ska ha nattöppet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 japp, det är det i Linköping iaf...EB Games har nattöppet...det var även nattöppet när VC släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 aha, ok grabbar... Hoppas att de har Nattöppet här i Örebro bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 japp, det är det i Linköping iaf...EB Games har nattöppet...det var även nattöppet när VC släpptes oh är det? var ligger eb games nu? det har la flyttats va? då tänker jag komma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 oh är det? var ligger eb games nu? det har la flyttats va? då tänker jag komma.. i samma hus som Team Sportia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 mhm där mellan trädgårdstorget och stora torget allså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ja precis, den där lilla gatan med många butiker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Dom har det med i Malmö E det någon som tänker köpa det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 aa fan... bara om dom har nattöppet här i Örebro så klart som fan jag drar upp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 mjo ja tänker nog reservera ett exemplar om de går å pröjsa på torsdagsnatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Är det nån aom bor i sthlm som vet om dom ar det är med?? Är det mellan 12-2 på torsdagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det var en snubbe som sa till mig att Tradition ska ha natt öppet den 28 oktober mellen 12-2... Vet nån här om det är sant och om det gäller alla Tradition-butiker? Seriöst, man skriver "nattöppet" inte "natt öppet". Gå in på www.skrivihop.nu så ska du se att särskrivningar besudlar det vackra svenska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 hoppas dom har öppet då i trollhättan annars får jag ta det i göteborg dagen efter, efter skoltid...slutar 11:40 den dagen så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 omg, släpps på en fredag, slutar 11:40 då, sen e det lov Mer perfekt kan det inte bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Är det nån aom bor i sthlm som vet om dom ar det är med?? Är det mellan 12-2 på torsdagen? maila dom och fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 en annan affär i malmö (TVspelhuset) har oxå natt öppet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ja det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 omg, släpps på en fredag, slutar 11:40 då, sen e det lov Mer perfekt kan det inte bli.. Jo, för jag har studiedag den dagen...! Ledig hela dagen är bättre än halva dagen plugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jävla webhallen verkar bara ha nattöppet för halo2, vem fan bryr sig om halo2?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts