Patrik Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote: Canal+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) VOTE: Tv4 : That 70'ten show, Monster Jam, En ängels tålamod,Care of segemyr (kan inte förkortningen :"> ) Nyheterna ,I polisens kamera,Rescue 911 (På liv och död),Arkiv X,Melrowse place. Det var mina FAVORIT program Redigerad 18 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote: TV3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tv1000 för att det är mycket filmer där. gillar sånt Mycket trevliga filmer där ja, sent ut på kvällen Jag tar tv3 tror jag eller canal+ tar tv3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Var ett svårt val brukar kolla på 5an pga av deras komedier Kollar på 3an för Simpsons Kollar på 4an för Sen Kväll Med Luuk Vote: 4an Pga av Sasha o Tim Hibbins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 kollar inte så mycke på tv mest på film men brukar kolla på 5 ibland på helgmornarna balla amerikanska serier då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Eftersom jag bara har 1,2 o 4 nuförtiden så blir det självklart tv4 min röst faller på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Har bara 1:an, 2:an und 4:an och det är garanterat SVT som gäller. Jag har reklamfobi så jag kollar inte på fyran. Ett fem minuters avbrott var tjugonde minut förstör filmen totalt. Redigerad 20 oktober, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Självklart femman som visar de bästa filmerna + Miami Vice! Redigerad 21 oktober, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote: Kanal5, de mycket bra vara (Yoda-varning på den meningen ) Sen TV3 för att de har Simpsons bla. Skulle nog gilla Canal+ rätt så mycket om jag hade det, mycket sport och många filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Kollar inte så mycket på TV ,men MTV och ZTV kollar jag på antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 kanal 5.. Fear Factory, Mv , mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Vote: Discovery Channel Älskar dokumentärer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts