Pollmannen Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag hade en sån här poll för ganska så länge sedan. Mer filmer har visats, mer serier och dokusåpor har sänts så nu är det dags att vi gör en ny poll. Poll: Vilken är din favoritkanal på TV och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Haha, najs poll Jag har ingen direkt favvo, men jag tog TV3 för att jag såg på den nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Fetnajs omröstning Arman. Det skiftar mellan TV3 och Kanal 5... Men jag tar TV3 för där visas The Simpsons ZTV är också jävligt bra i och med deras SNL-visningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 tv1000 för att det är mycket filmer där. gillar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 tv3.. eftersom det är en underhållingskanal.. inte så jobbigt seriös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 4an... eftersom jag bara har 1an, 2an och 4an . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 4an... eftersom jag bara har 1an, 2an och 4an . Jävligt synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 tv1000 för att det är mycket filmer där. gillar sånt Du menar väl inte bara filmerna efter klockan 12? VOTE: 5:an så sköna komediserier på eftermiddagarna, + Jay Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 VOTE: 5:an så sköna komediserier på eftermiddagarna, + Jay Leno + C.S.I - Alla j*vla dokusåpor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: Kanal 5 Massor av bra program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 oh shit.. svårt... står mellan.. typ..5'an och Discovery.... lutar mer åt Discovery dock... alla andra kanaler sänder ju bara massor utav dokusåpor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ingen, tittar knappt på tv... "filmer ses bäst på datorn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag gillar program om djur, vetenskap och sånt därna... Så det blir nog Discovery. Vote: Discovery Channel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Kanale 5, no doubt...Fresh prince in bel air, foul house med mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ...foul house med mera! Du menar Full House? Och hur f*n kan du kolla på sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote: TV4 Bl.a för att That '70s Show visas på den kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag tar TV1000 för jag gillar att kolla kl. 12 Nej men det är ett svårt val mellan ZTV, 3an och 5an :/ får ta 3an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote: ztv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Canal+ för fan! Dom visar alla sporter : Allsvenskan , Premie leauge , Serie A , Elitserien , NHL , NBA och golf. Plus så har dom två filmkanaler oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Du menar Full House? Och hur f*n kan du kolla på sånt... för att jag har sympati för familje kärlek och för att jag är för beng för att orka byta kanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts