krueger Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 tjenare allihopa! e ny här på forumet så jag ska bara beskriva mig kort med orden "Freddy Krueger Freak". jag samlar på allt som har med freddy krueger att göra. jag har tom en lifesize staty med honom. det finns bara den i hela världen... min fråga till er är kan inte någon göra ett BRA freddy krueger skin?? har letat på nätet men hittar bara skins som ser för j*****a ut. Hittade en kille som lyckats göra Freddys handske med knivarna men den gick inte att ladda hem.... hade varit gött om ni velat hjälpa mig! ni verkar vara ett schysst gäng så.... skinet ska huvudsakligen användas i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krueger Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 35 stycken som kollat men ingen kommentar :'( ser mörkt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=334 Orkar inte leta nu, men där har du ett i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krueger Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 nä men där fick man inte med hans handske med knivar. det är nästan den jag vill åt! hellre den än ett bra skin. har sett det skinnet innan men tycker inte riktigt om det.... Men Tack Ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 google är din vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 google är din vän ...o för övrigt är google värt mer än hela Ford o här jag ändå är inne på företagsinfo: märket Coca Cola är värt, hör och häpna: nitio miljarder svenska kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ...o för övrigt är google värt mer än hela Ford o här jag ändå är inne på företagsinfo: märket Coca Cola är värt, hör och häpna: nitio miljarder svenska kronor Uh, det var ju inte mycket. Lär vara mer ju. Finns ju personer som har mer pengar än så tillomed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) bara märket, inte hela företaget. ja jag trycker det är jävligt mycket men då kan jag fortsätta på listen:98% av alla mäniskor på jorden vet vad coca cola är Ingrediencerna i Coca Cola bevaras i ett STORT kassavalv i Alteno eller nåt sånt... Coca-Cola har sponsrat Os sen typ 1800-talet förutom ett år (tror det var 1978) då idrottarna fick nöja sig med FantaJag hadde en NO-uppsats då jag skulle skriva info om ett företag... ja valde Coca cola. Redigerad 18 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 bara märket, inte hela företaget. ja jag trycker det är jävligt mycket men då kan jag fortsätta på listen:98% av alla mäniskor på jorden vet vad coca cola är Ingrediencerna i Coca Cola bevaras i ett STORT kassavalv i Alteno eller nåt sånt... Coca-Cola har sponsrat Os sen typ 1800-talet förutom ett år (tror det var 1978) då idrottarna fick nöja sig med FantaJag hadde en NO-uppsats då jag skulle skriva info om ett företag... ja valde Coca cola. + att coca cola är världens mest använda ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 + att coca cola är världens mest använda ord Nej ordet OK är värdens mäst KÄNDA ord Coca cola kommer på andra plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Nej ordet OK är värdens mäst KÄNDA ord Coca cola kommer på andra plats Han sa använda. Redigerad 18 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 98% av Cola colas innehåll består av vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vem är krueger??? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 mördaren i Terror på Elmstreet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krueger Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 precis.... väldigt vad folk gick off topic i denna tråden då! jag bara undrar.... jag har sökt på google men inte hittat hans handske (för er som inte vet hurdan handske han har gå in på Nightmaregloves och för er som inte vet vem freddy krueger är så gå in på "Hans" Hemsida kan någon hjälpa mig med en direkt länk eller om någon kan göra den åt mig! förstår mig inte på modding och dylikt för fem öre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 michael myers skulle inte vara för svårt. han har ju bara en overall och en mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts