Jump to content

Freddy Krueger

krueger
 Share

Recommended Posts

tjenare allihopa!

e ny här på forumet så jag ska bara beskriva mig kort med orden "Freddy Krueger Freak". jag samlar på allt som har med freddy krueger att göra. jag har tom en lifesize staty med honom. det finns bara den i hela världen...

min fråga till er är kan inte någon göra ett BRA freddy krueger skin?? har letat på nätet men hittar bara skins som ser för j*****a ut.

Hittade en kille som lyckats göra Freddys handske med knivarna men den gick inte att ladda hem....

hade varit gött om ni velat hjälpa mig! ni verkar vara ett schysst gäng så....

skinet ska huvudsakligen användas i Vice City

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara märket, inte hela företaget. ja jag trycker det är jävligt mycket

men då kan jag fortsätta på listen:

• 98% av alla mäniskor på jorden vet vad coca cola är
  • Ingrediencerna i Coca Cola bevaras i ett STORT kassavalv i Alteno eller nåt sånt...
  • Coca-Cola har sponsrat Os sen typ 1800-talet förutom ett år (tror det var 1978) då idrottarna fick nöja sig med Fanta

Jag hadde en NO-uppsats då jag skulle skriva info om ett företag... ja valde Coca cola.

Redigerad av Buzz_40
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara märket, inte hela företaget. ja jag trycker det är jävligt mycket

men då kan jag fortsätta på listen:

• 98% av alla mäniskor på jorden vet vad coca cola är
  • Ingrediencerna i Coca Cola bevaras i ett STORT kassavalv i Alteno eller nåt sånt...
  • Coca-Cola har sponsrat Os sen typ 1800-talet förutom ett år (tror det var 1978) då idrottarna fick nöja sig med Fanta

Jag hadde en NO-uppsats då jag skulle skriva info om ett företag... ja valde Coca cola.

+ att coca cola är världens mest använda ord

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

precis....

väldigt vad folk gick off topic i denna tråden då!

jag bara undrar.... jag har sökt på google men inte hittat hans handske (för er som inte vet hurdan handske han har gå in på Nightmaregloves och för er som inte vet vem freddy krueger är så gå in på "Hans" Hemsida

kan någon hjälpa mig med en direkt länk eller om någon kan göra den åt mig! förstår mig inte på modding och dylikt för fem öre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor