Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag ska gå i skolan tills 14:30 och sedan ta moppen hem (kör ALLTID moppe på fredagar annars får jag vänta 1 h på bussen) bilarna får väja när jag kör mellan trafiken, svänga i korsningen precis innan mitt hus utan att sakta ner, hoppa av mopeden i farten, lyfta locket på brevlådan och ta upp mitt SA och antagligen resten av posten, springa in, säga åt min far att hämta moppen som ligger i diket, springa upp för trappan samtidigt som jag sliter upp kartongen med tänderna, stoppar i det i PS2:an, väntar otåligt och spelar sedan världens utan tveckan bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nu är det endast 10 dagar kvar till Europeiska releasen och 7 dagar till Amerikanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 faktiskt så är det 9 dagar till europa releasen och 6 till amerika releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHA!!! Kan du inte räkna gudfar 10 dar kvar... vilket larv... varför tror du det? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det står 9 på nedräknaren på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 de räknar in timmar från den dan som ä om du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 det är ju ändå närmre nio dagar än tio dagar, avrundning lärde man sig ju i typ 3-4e klass eller något.. orka minnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 nä jag ändrade mig, ska säga: "de räcker me 50 öre som växel, resten får du gullet" (speciellt om de står en gubbe me fet kagge där ) haha! a den var ju nästan ännu bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 hallå jag kollade bara på hur många dagar det är kvar orka kolla timmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 30 min kvar till Amerika Releasen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 30 min kvar till Amerika Releasen!! Du vet att de inte har svensk tid i USA va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag ska spela, men jag vet inte med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 på gtagaming.com så står det 23 min kvar. Antar att det är en Amerikansk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur många trådar som denna finns det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 på gtagaming.com så står det 23 min kvar. Antar att det är en Amerikansk sida. Nej, killen som driver den sidan bor i Skottland. Dessutom styrs den klockan av din egen datorklocka, testa att ställa om den och se vad som händer Och faktum kvarstår, USA ligger inte i samma tidszon som Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Det blir till att vänta-på-att-spelet-ska-börja-utan-att-trycka-på-en-knapp. Alltså att se på alla introfilmer från början till slut. Jobbigt att vänta, men whut hte fuck. Det här till att hålla lite på det liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Hur många trådar som denna finns det nu? 4 typ va ? först : Hur värmer du upp när du fått Sa och så två till har jag för mig, och så denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts