Matteus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag ska gråta av lycka och torka tårarna. Sen ska jag försöka hitta bulldozern, köra utt på gatan, sätta skopan jäms med marken och dra på som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Kom på en bättre själv...Vad har vi forum till att komunicera .. annars e det inte kul ja har gjort många andra "nödvändigare" topics än denna edit: om du vill prata om detta så skriv i nån av de andra femtioelva topics som redan tagit upp ämnet Redigerad 18 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 14.00 står ja på stan å väntar på min kompis 14.15 står jag på tradition å tar imot det heliga spelet 14.35 åker dörren upp två pojkar kommer in springandes mot playstationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 kl. 11:40 så drar ja till morsan o hämtar mitt PS2, Ja tar över det till min far. När ja gjort det så åker ja tillbaks till skolan 12:15 för då är lunchen slut. Står ut med dom sista lektionerna slutar 15:30 drar fort till stan och hämtar ut mitt förhandsbokade SA på tradition. Cyklar hem till far igen, tar bort plasten runt förpackingen öppnar fodralet läser allt man kan göra och kontrollerna. Dammar av teven och sätter i SA i PS2. Och njuet av all natur i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Samma vecka som SA släpps så har jag Oktoberlov!! Hoppas bara att jag får den på releasedagen och inte på måndagen därefter när skolan har börjat igen. Kommer att spela som f""""n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 SNART ÄR TIDEN INNE !!! vad e det det första ni ska gör? kommer ni använda vapen fusket? (om det jommer finnas nån Testa BMX:en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) ja tänker stå utanför EB Games klockan 23.41 (på torsdagen) och vänta på att dom ska öppna sen ska jag visa kvittot slänga fram 100 lapp å säga behåll växlen å cykla hem snabbt som faen edit, vilken dag Redigerad 18 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ja tänker stå utanför EB Games klockan 23.41 (på torsdagen) och vänta på att dom ska öppna sen ska jag visa kvittot slänga fram 100 lapp å säga behåll växlen å cykla hem snabbt som faen edit, vilken dag själv så skulle ja åka buss hem, läsp på Franskan i ca 1timme, spela lite Nead For Spead o överväga till att åka ner till stan o hämta ut SA, jag hadde inte sagt "behåll växeln", utan kräft minst en femma för *host* fördröjningar Gåååååå hem o kanske slå på PS2'an o spela i 5 min o konstatera att de är tidernas skitspel, slå sönder TV'n o gå o skita skojja som fan! Jag skulle spela tills jag blev Blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tänk om R""""""" plötsligt bara hade avbrutit produktionen av SA helt tvärt bara. Undrar vad det hade fått för konsekvenser 1 vecka innan release. Jag tror att jag hade gråtit blod! Eller att dom skjuter fram releasedatumet ända till sommaren 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ja tänker stå utanför EB Games klockan 23.41 (på torsdagen) och vänta på att dom ska öppna sen ska jag visa kvittot slänga fram 100 lapp å säga behåll växlen å cykla hem snabbt som faen edit, vilken dag Nattöppet? Åh fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tänk om R""""""" plötsligt bara hade avbrutit produktionen av SA helt tvärt bara. Undrar vad det hade fått för konsekvenser 1 vecka innan release. Jag tror att jag hade gråtit blod! Eller att dom skjuter fram releasedatumet ända till sommaren 2005. Ja hoppas verkligen SA inte blir en ny Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tänk om R""""""" plötsligt bara hade avbrutit produktionen av SA helt tvärt bara. Undrar vad det hade fått för konsekvenser 1 vecka innan release. Jag tror att jag hade gråtit blod! Eller att dom skjuter fram releasedatumet ända till sommaren 2005. då hadde jag dödat min högt ärade *host* syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Slutar 14:15 med gymnastik....Tar min snygga cykel o cyklar allt vad jag pallar ner till "GAME" min gamla prao-plats =)...Daskar pengarna i huvudet på mina kompisar "Personalen". Drar mig hemåt....Går in på mitt rum...Rullar ner och vrider så jag skit lite ljus in...Släcker i taket , Stänger av min dator som låter förmycket...Gör varm oboy (hoppas att det är kallt ute)...Tar av mig allt utan mina kallingar...Tar på mig min mammas pappas filt =) (Skit skön)... Sliter upp plasten öppnar fodralet och lägger in skivan i mitt Playstation... Kliar mig bestämmt på näsan och lutar mig tillbaka...Kollar på intron... Spelar första uppdraget "Cyklar från polisen eller vad det var".. Sedan tar jag cykeln och stegrar lite runt i städerna, samt att jag lär mig kontrollerna ...Tänker också sparka på någon hund om jag ser någon ! Edit : What a wounderfull day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Steg 1: Få väldigt ont i huvudet. Steg 2: Hämta spelet grymt tidigt. Steg 3: Bunkra upp cocacola. Steg 4: Bunkra upp godis. Steg 5: Lägga cola, godis telefon samt fjärrkontrol max 1m från mig. Steg 6: Sätta igång spelet och slå en drill så man slipper göra det direkt. 6 enkla steg till hur man får så mycket ut av spelet som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ja tänker stå utanför EB Games klockan 23.41 (på torsdagen) och vänta på att dom ska öppna sen ska jag visa kvittot slänga fram 100 lapp å säga behåll växlen å cykla hem snabbt som faen edit, vilken dag haha ! riktigt busigt, "behåll växeln" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Eftersom jag har lov så kommer jag att (i förhoppning att spelet kommer på releasedagen) kliva upp kanske sådär vid 11-12 tiden på förmiddagen (ingen idé att kliva upp allt för tidigt så att man måste vänta tills posten kommer), hämta ut det från posten, öppna plasten, lägga in den i PS2´an, ladda upp med chips och dricka, stänga persiennerna och spela ända tills skolan börjar måndagen därefter!! Så därför kommer ingen att se mig på hela veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Själv ska man gå hem som vanligt efter skolan, se att spelet ligger bland posten i (troligtvis) en brun pappkartong. Sliter upp den och tittar på omslaget lite. Går in i köket och hämtar jordnötsringar och Cola, sliter av plasten, kastar den i golvet på mitt rum och tar ut manualen. Går på toa och läser igenom den, återvänder till mitt rum och stoppar i skivan. Öppnar påsen med ringar och sitter med handkontrollen i näven... to be continued... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Slutar 14:15 med gymnastik....Tar min snygga cykel o cyklar allt vad jag pallar ner till "GAME" min gamla prao-plats =)...Daskar pengarna i huvudet på mina kompisar "Personalen". Drar mig hemåt....Går in på mitt rum...Rullar ner och vrider så jag skit lite ljus in...Släcker i taket , Stänger av min dator som låter förmycket...Gör varm oboy (hoppas att det är kallt ute)...Tar av mig allt utan mina kallingar...Tar på mig min mammas pappas filt =) (Skit skön)... Sliter upp plasten öppnar fodralet och lägger in skivan i mitt Playstation... Kliar mig bestämmt på näsan och lutar mig tillbaka...Kollar på intron... Spelar första uppdraget "Cyklar från polisen eller vad det var".. Sedan tar jag cykeln och stegrar lite runt i städerna, samt att jag lär mig kontrollerna ...Tänker också sparka på någon hund om jag ser någon ! Edit : What a wounderfull day Räcker väl å säga att man köper spelet och sätter igång å lirar det. Tror du jag är intresserad av att veta att du spelar TV-spel i kalsonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag är mest inne här för att hitta ny info och grejer som kan intressera mig. Den här informationen är fan helt ovidkommande. I couldn't care less. Haha, då får jag väl be om förlåtelse då jag förmodligen var upphovsmannen till det oseriösa svaret på topicen. Men jag tyckte att frågan var så otroligt ologisk att den krävde ett dumt svar. "Vad är det första du ska göra?" "Well, jag hade tänkt att försöka komma in i spelet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 haha ! riktigt busigt, "behåll växeln" nä jag ändrade mig, ska säga: "de räcker me 50 öre som växel, resten får du gullet" (speciellt om de står en gubbe me fet kagge där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts