Jump to content

SNART!

Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte väl ta av plasten på förpackningen... för att komma in i rätt stämning tänkte jag lagra upp med en kanna té och nachos. Medans tévattnet kokar ska jag nog läsa manualen. Sen går jag väl in till vardagsrummet och sätter på TV:n, drar ur sladden till videon och ersätter den med playstationets. Sen sätter jag väl på konsolen, stoppar i spelet. Väntar på att det ska laddas. Förmodligen så ska jag väl se introfilmen också. Förmodligen får jag ett uppdrag (cykla ifrån snuten var det väl?). Tja, sen ska jag väl spela tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo .. jag ska köpa spelet på min hål timme.... Så ska jag tebax till skolan... På vägen hem från skolan ska jag nog läsa manualen på bussen som jag alltid brukar när jag köpt ett nytt spel :P När jag kmr hem ska jag sätta på spelet .. kolla på introt :D Så ska jag cykla omkring kolla hur allt är! ;) måste väl göra det där cykel uppdraget först :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte väl ta av plasten på förpackningen... för att komma in i rätt stämning tänkte jag lagra upp med en kanna té och nachos. Medans tévattnet kokar ska jag nog läsa manualen. Sen går jag väl in till vardagsrummet och sätter på TV:n, drar ur sladden till videon och ersätter den med playstationets. Sen sätter jag väl på konsolen, stoppar i spelet. Väntar på att det ska laddas. Förmodligen så ska jag väl se introfilmen också. Förmodligen får jag ett uppdrag (cykla ifrån snuten var det väl?). Tja, sen ska jag väl spela tror jag.

Sen efter ett tag kommer du känna lukten av rök eftersom du glömde bort tevattnet och spisplattan/vattenkokaren blev överhettad. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tjaaaaa, först kommer jag att hitta spelet i en pirathamn eller så finner jag spelet på en supernova, sedan kommer jag att återväcka den galne pyromannen nero oh tvinga honom att bränna spelet till mig sedan kommer jag spela spelet å få orgasm!

Sedan när en el jätte (han är gigantisk) i Sverige får tag på spelet så kommer min bror att låta mig köpa ett ex av spelet (av farsans pengar mohahaha) och sedan blir det att slänga bort skivan som den galne pyromannen Nero gjorde till mig för att spela på en skiva som de galna kreativa pyromanerna Rockstarsgame gjorde till mig.

DA eeeend

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det börjar gå till överdrift att alla alltid klagar på onödiga topics. Visst, ibland kan det vara saker som är totalt irrellevanta som inte ens förknippas med SA. Men ofta klagas det för ingenting. Varenda gång jag gör en topic tänker jag efter om det är en tillräckligt bra topic så man slipper klagomål, hittills har jag klarat mig utan klagomål från "poliserna".

Sen så är det är väl ganksa onödigt att sätta en varning på folk som kanske råkat göra en lite onödig topic? Såvida den inte är extremt onödig som kan gå under titeln "jag har rosa kalsonger på mig idag". Det borde endast bli varningar på värre saker som hets mot folkgrupp osv.

men detta är ju bara vad jag tycker :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska först o främst ställa mig utanför " Game " en halv timme innan det öppnar ( kanske lite desperat ) Sedan går jag in och hämtar mitt spel som jag förhands bokat ...

sedan går jag hem , för jag har höstlov !

När jag väl är hemma så klär jag av mig och lägger mig i sängen och sätter på ps2 och trycker in skivan .

sedan öppnar jag manualen tills intror börjar...

sedan när spelet startat gör jag det där första uppdraget och sedan lär jag mig kontrollerna och sedan försöker jag göra allt på samma gång med nästan orgasm för att spelet komemr vara så snyggt o bra <_< ÅÅÅÅHHHH FAN VAD JAG LÄNGTAR !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska först o främst ställa mig utanför " Game " en halv timme innan det öppnar ( kanske lite desperat ) Sedan går jag in och hämtar mitt spel som jag förhands bokat ...

sedan går jag hem , för jag har höstlov !

När jag väl är hemma så klär jag av mig och lägger mig i sängen och sätter på ps2 och trycker in skivan .

sedan öppnar jag manualen tills intror börjar...

sedan när spelet startat gör jag det där första uppdraget och sedan lär jag mig kontrollerna och sedan försöker jag göra allt på samma gång med nästan orgasm för att spelet komemr vara så snyggt o bra <_< ÅÅÅÅHHHH FAN VAD JAG LÄNGTAR !!!

åhh just det.. Glömde att innan jag skulle spela så ska jag klä av mig naken och endast sätta på mig mina gamerkalingar för att få bättre stämning när jag lirar

bara inte morsan har tvättat mina gamerkalingar.. Då försvinner ju all tur ur dem..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åhh just det.. Glömde att innan jag skulle spela så ska jag klä av mig naken och endast sätta på mig mina gamerkalingar för att få bättre stämning när jag lirar

bara inte morsan har tvättat mina gamerkalingar.. Då försvinner ju all tur ur dem..

Hahahahahaahahaha <_<:(:(

Tack, jag behövde skratta idag. :D

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah... jag ska börja med att så fort skolan slutar klockan 11.50 (underbart eller hur) sätta mig på en buss mot stan och sen mot eb-games där jag ska hämta ut mitt san andreas för 99k(också underbart)... sen ska jag läsa manualen på vägen hem och när jag väll är hemma ska jag se intro filmen och sen göra första uppdraget... sen ska jag åka runt i los santos och lära mig gatorna och så ska jag sno en polis mc och åka runt på motorvägarna... sen tillbaka till uppdragen och så ska jag spela hela lovet dygnet runt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag börjar med att sätta klockan på 9.00 pm(har lov), när jag har vaknat ringer och väcker en kompis,vi möts vid EB games, jag snackar massor om hur bra spelet är för en"jätte-intresserad" (förhoppningsvis vaken) kompis, kommer hem och övertalar morsan att få ha min älskling (ps 2) vid stora tv:n.

Jag släcker alla lampor (dammar av tv:n!) hämtar kudden med spelet på,

tvingar min sovande kompis att hämta "tv spels-plast-saxen" tar bort plasten, öppnar fodralet försöker (trotts mina darrande händer) att lägga CD skivan i mitt ps 2.

när jag (efter att fått min kompis att lägga i CD-skivan) välbörjat spela kommer jag bli lite besviken på krafiken men shit-the-same det är känslan som räknas,

men jag spelar och jag spelar och jag spelar och min kompis går hem och jag spelar och spelar..................OCH TRÖTTNAR ALLDRIG!

<_<

Redigerad av jojon_5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor