Everest Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Någon förutom jag som har det? Enligt mig är det skitbra, har blivit beroende nu.. Feel free to snacka om spelet här.. Edit: Fork it, det fanns redan en topic om det, borde sökt innan.. Redigerad 17 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Japp det är rätt underhållande. Kör med grekerna nu. Redigerad 17 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Spelar fortfarande romarna (Julii) När får man spela med de andra? edit: Post nr. 1000 Redigerad 22 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Spelar fortfarande romarna (Julii) När får man spela med de andra? när du klarat uppdraget , ta över 50 regioner tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 när du klarat uppdraget , ta över 50 regioner tror jag 50, shit, har runt 20 bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 testade det och persoligen tyckte jag det sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Är det avancerad stridsföring eller? Man markerar alla hästar, skickar dem först... låter marktrupperna komma efter och sätter bågskyttarna längst bak. Inget basbyggande alls... svårt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 50, shit, har runt 20 bara.. okej men om du har valt short campaign är det bara 25 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Tar du över ett land får du spela som det på Imperial Campaign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Spelet fick ju 94% i PCGamer! Det är ett riktigt bra betyg, HL fick 94 också om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Spelet fick ju 94% i PCGamer! Det är ett riktigt bra betyg, HL fick 94 också om jag inte minns fel... Half-Life fick 96% av PCGamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Tar du över ett land får du spela som det på Imperial Campaign. Nja när någon faction är utrotad så kan man spela som dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 någon som kan ge screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 någon som kan ge screens? http://www.gamespot.com/pc/strategy/rometo...creenindex.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 heregud vad fräkt! Styr man gubbarna som strageie eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 50, shit, har runt 20 bara.. hihi jag har bara sju.. men jag kör inte mkt campain-mode och kan inte hantera mycket städer för jag går alltid back -810 o då ger jag bort städer i utbyte mot handelsrätt o sånt. hur får man mer pengar? jag har alla taxes på high/very-high. och går ändå minus [inge fusk nu grabbar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Tankar en demo nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) hihi jag har bara sju.. men jag kör inte mkt campain-mode och kan inte hantera mycket städer för jag går alltid back -810 o då ger jag bort städer i utbyte mot handelsrätt o sånt. hur får man mer pengar? jag har alla taxes på high/very-high. och går ändå minus [inge fusk nu grabbar] Bygg grejer, få bättre trade income, sen om du har massa överflödiga trupper som bara kostar pengar, slopa dem.. Redigerad 18 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 hahahaha kolla denna bilden det är när jag jagar mina fiender till en skog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Nja när någon faction är utrotad så kan man spela som dom. Med land menade jag faction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts