pinner Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Den blidde ju skit snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 mm, ja vet ska bara färga hela karossen röd, gö lite mer på motorn, se om copstar vill hjälpa mig med nya fälgar sen ä den klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Tycke ni de börjar se ut som en funnycar? Äre för mycke polysar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Detta får mig att vilja slutföra min Daytona, älska denna bilen Det får bli att jag blandar att arbeta med Dodgen och Supran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Vart du dina blueprints till cudan och daytonan? *fick Redigerad 26 oktober, 2004 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts