putte_tutte Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jaja, han kan väl mycke rå men ja kan mycke om amerikanska bilar iaf och dragracing men skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nothing beats cubic inches! Finns det några nya bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ha inte gjort nå mer, ha varken orkat eller haft tid men ska snart gö karossen en bild iaf me lite färg av copstar. men blir inte riktit som på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ha inte gjort nå mer, ha varken orkat eller haft tid men ska snart gö karossen en bild iaf me lite färg av copstar. men blir inte riktit som på bilden. "orkat"? pimpla lite kaffe o fortsätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 dricker inte kaffe, men kan väl fortsätta rå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 dricker inte kaffe, men kan väl fortsätta rå äääh... drick TE eller Coca Cola (kofein i båda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 nä, ni få se mer imorrn så jävla trött nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeSYNC Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 kan inte nån göra ett skin med Neo. För mig har det varit omöjligt att få till hans rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 varför fråga om det här och sen tror jag inte det går att göra hans rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ändrade planer! blir ingen SAAB utan en corvette funnycar tyck va ni vill men så äre. å du urkas nu vill jag ställa en fråga som jag nästan vet svaret på : skulle du kunna skicka corvette kaross åsså få jag modifiera den så de blir funnycarkaross? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du kan ju ta phoenix karossen den är ju lik en chevrolet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 näää, då ä re ju inte lika rolit, ja vill ju ha nått helmodifierat, om du förstår hur ja menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Japp jag förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hmm lekte lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hmm lekte lite fan va snyggt.... blir snyggare e den där karossen än saaben.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ändrade planer! blir ingen SAAB utan en corvette funnycar tyck va ni vill men så äre. å du urkas nu vill jag ställa en fråga som jag nästan vet svaret på : skulle du kunna skicka corvette kaross åsså få jag modifiera den så de blir funnycarkaross? :'( Varför blev den ändrad till en Cheva? Finns ont om SAABar där ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Varför blev den ändrad till en Cheva? Finns ont om SAABar där ute! för saab suger.... ontopic vet inte faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nån som ha nån kaross till funnycar'en om ja inte få corvettekarossen av Urkas? Vad som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Fick pinner's daytona kaross, modifierade den lite så att den passade. Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts