okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ponera att jag bokar spelet nu, från CDON, får jag det senare än releasedatumet då? Jag menar, det är nog rätt många som ligger före om det nu är ett kösystem. Ursäkta om jag framstår som en gnällig liten snorunge nu när jag quote'ar mig själv för att jag är less på att inte få svar, men iallafall: är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ursäkta om jag framstår som en gnällig liten snorunge nu när jag quote'ar mig själv för att jag är less på att inte få svar, men iallafall: är det ingen som vet? maila CDON och fråga dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag bokade mitt Exemplar på Spelbutiken.se eftersom dom var nästan billigast enligt pricerunner, 568 kr med frakt. Det som oroar mig är om jag kommer att bli drabbad av strejken. Spelbutiken.se ligger ju i Varberg i Halland. Själv bor jag i Kiruna i Norrbotten. Spelbutiken suger med sina leveranser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 maila CDON och fråga dom Hmm...jo det var ett alternativ! Tack! Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 ja kmr börja grina om ja inte får mitt när ja ska. nu har ja suttit o längtat sen ja fick reda på de e 60 dar sen åå JA ORKAR INTE VÄNTA MER JA VILL HA MITT GTA !!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 CD-ON ligger inte Malmö, utan deras lager ligger i Borås. Detta är väldigt bra, eftersom det knappast kan vara tal om att gå via STHLM - om du inte bor där vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ÖVRIGA UPPGIFTER Adress: CDON AB Box 385 Bergsgatan 20 (besöksadress) S-201 23 Malmö Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag prata med kundtjänst, och tjejen där sa att deras lager ligger i Borås. Kanske det bara är kontoret som ligger i Malmö. Jag litar på kundtjänst, varför skulle dom ljuga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Mycker möjligt, men det förändrar ju inte saken. Så länge CDON inte ligger i sthlm, norrköping, nyköping eller på gotland så spelar det ingen roll om vart CDON ligger... Jag ska be deras spelmanager om en kommentar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Själv får man ju byta 2 spel plus 99 kr mot Gta!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Mycker möjligt, men det förändrar ju inte saken. Så länge CDON inte ligger i sthlm, norrköping, nyköping eller på gotland så spelar det ingen roll om vart CDON ligger... Jag ska be deras spelmanager om en kommentar imorgon. Mjo, för min del spelar det kanske roll. Jag bor i Katrineholm, så spelet kommer med största säkerhet inte gå via Stockholm. Dock är det möjligt att Norrköping eller Nyköping sätter käppar i hjulet, dock. Detta är som en riktigt dålig thriller, med inslag av usel komedi. Hur kan vi ha sådan otur att strejken kommer samtidigt som San Andreas? Vad är chansen liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 såklart har man bokat på gameshop.... ! (www.gameshop.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Lite off topic men cd on malmö ligger i samma hus jag går i skolan i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Lite off topic men cd on malmö ligger i samma hus jag går i skolan i Gå in och fråga dom, hur de tänker leverera spelet. Det kan vara intressant och höra vad de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ja kmr börja grina om ja inte får mitt när ja ska. nu har ja suttit o längtat sen ja fick reda på de e 60 dar sen åå JA ORKAR INTE VÄNTA MER JA VILL HA MITT GTA !!!!!!!!!! Klaga mindre, jag har väntat nästan mer än 2 år på detta. (Sen man varvade VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tog kontakt med cdon före strejkhotet kom. Då sa de Hej Spelet kommer att skickas till dig så att du ska ha det på releasedagen. Med vänlig hälsning Jenny CDON Vänligen skicka med tidigare mailväxling i ärendet message: Hej jag undrar om jag kommer få GTA SanAndreas samma dag som det är realas eller kommer det ta längre tid en det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tog kontakt med cdon före strejkhotet kom. Då sa de Hej Spelet kommer att skickas till dig så att du ska ha det på releasedagen. Med vänlig hälsning Jenny CDON Vänligen skicka med tidigare mailväxling i ärendet message: Hej jag undrar om jag kommer få GTA SanAndreas samma dag som det är realas eller kommer det ta längre tid en det. Skitsamma vad dom sa innan, det är NU det gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Non need for the attuitude, bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Dummt att förhandsboka och sen få det skickat... är man smart så åker man ju och hämtar spelet i butiken (eb-games 99kr ) post tar bara massa extra tid, kostar mer(på dom flästa ställen) och så får man det inte lika tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts