Jump to content

Bokning på cdon.com

Deluxo
 Share

Recommended Posts

Så länge man inte bor i Stockholm, Norrköping, Nyköping eller på Gotland så behöver man inte oro sig (om inte strejken sprids). Som tur är ligger inte CDON i sthlm som de flesta andra internetbutikerna...

Om man nu skulle bo på något av dessa ställen kan det bli lite värre... Men jag skulle nog inte rekommendera att hoppa av en lista och ställa sig sist på en annan, det låter ännu dummare...

Sen är det ju inte säkert att det blir strejk heller, det kan ju lösa sig redan innan. Och om strejken bryter ut så finns det fortfarande chans att strejken går över på 4 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men hallå , dom som bor norr om Sthlm får det också , det är bara i självaste sthlm det inte kommer in , fattar ni ? läs nyheterna så förstår ni nog , så i sundsvall får man det , OCH i Gävle där jag bor + alla dom andra nordliga städerna ! :P

men jag bor i Täby.. de e typ 30 min norr om stockholm... får jag det i tid eller strular strejken till det för mig me?? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska inte boka på cdon.com. Kolla bara här: http://se.pricerunner.com/retailer/1829/reviews

75% av köparna tycker att cdon.com leveranser tar lång tid.

Var ska man egentligen boka sitt GTA: SA???

CDON har ganska lång leveranstid men det är eftersom typ hälften av alla skivor etc dom har på hemsidan inte finns i lager.

Mina erfarenheter är att dom kända skivor man beställer kommer levereras snabbt, medans dom okända, som man tänker "va? Har CDON denna?" då man ser dom på hemsidan, får man vänta tålmodigt på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men jag bor i Täby.. de e typ 30 min norr om stockholm... får jag det i tid eller strular strejken till det för mig me?? :P

nej du hörde vell vad det stod på nyheterna !

Det är dom som bor i Sthlm , Gotland och någon av dom där köping städerna ....

Så det är lugnt för dig , det ska nog inte krångla så länge inte strejken sprider sig ! ;) Och efterssom det är lugnt för mig som bor 18 mil från Sthlm så är det bra lugnt för dig som bor 30 mil från sthlm :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej du hörde vell vad det stod på nyheterna !

Det är dom som bor i Sthlm , Gotland och någon av dom där köping städerna ....

Så det är lugnt för dig , det ska nog inte krångla så länge inte strejken sprider sig ! :P Och efterssom det är lugnt för mig som bor 18 mil från Sthlm så är det bra lugnt för dig som bor 30 mil från sthlm :P

Ojj då sorry , skrev fel , jag fick hjärnsläpp o fick för mig att Täby låg 20 MIL från Sthlm istället för 30 MIN ...

Men hörru , det kan nog krångla med cdon.com om du bor så nära sthlm , för då så åker vvell posten genom Sthlm till Täby ?....

Men det finns vell någon Game butik i Täby ?

Boka det där istället i sånnafall...

jag är inte ritigt säker på det här men , det är vad jag tror .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor i Karlstad behöver jag ora mig? :P

Pappa beställde en skiva från cdon.com när jag beställde SA så jag fick gratis frakt, det tog väldigt lång tid att få skivan ca 1.5 vecka!!

ÄR OROLIG OM DET BLIR SAMMA MED SA! OM DET BLIR SÅ KAN CDON GLÖMMA ATT JAG KÖPER NÅTT HOS DOM :P

Redigerad av vicecity
Länk till kommentar
Dela på andra sidor