Deluxo Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag hade tänkt att boka mitt GTA: SA på cdon.com. Jag kan tänka mig att det är rätt så många som har beställt sitt GTA: SA därifrån. Finns det någon risk att man inte får sitt spel på release-dagen om man har förhandsbokat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det verkar som det, i samband med poststrejken. Dessutom kan postförsändelserna bli försenade av andra skäl. Men å andra sidan är väl CDON.com en relativt etablerad och tillförlitlig portal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Den poststrejken skulle väl bara drabba terminalerna i Stockholm. Eftersom CDON:s kontor ligger i Malmö så borde det inte vara några problem så länge du bor söder om Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 då e det tur att man bor i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Du kan väl nästan gå dit och hämta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag bor i Sundsvall,, blir fan hetsig om man först måste ställa in en vecka och sedan får man det endå inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ja! Om spelen kommer till Malmö så kommer mitt spel studsa via Örebro sen hit. JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 posten kommer inte strejka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 men hallå , dom som bor norr om Sthlm får det också , det är bara i självaste sthlm det inte kommer in , fattar ni ? läs nyheterna så förstår ni nog , så i sundsvall får man det , OCH i Gävle där jag bor + alla dom andra nordliga städerna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Så länge man inte bor i Stockholm, Norrköping, Nyköping eller på Gotland så behöver man inte oro sig (om inte strejken sprids). Som tur är ligger inte CDON i sthlm som de flesta andra internetbutikerna... Om man nu skulle bo på något av dessa ställen kan det bli lite värre... Men jag skulle nog inte rekommendera att hoppa av en lista och ställa sig sist på en annan, det låter ännu dummare... Sen är det ju inte säkert att det blir strejk heller, det kan ju lösa sig redan innan. Och om strejken bryter ut så finns det fortfarande chans att strejken går över på 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Ponera att jag bokar spelet nu, från CDON, får jag det senare än releasedatumet då? Jag menar, det är nog rätt många som ligger före om det nu är ett kösystem. Redigerad 17 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Då ska jag nog boka det på cdon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Jag ska inte boka på cdon.com. Kolla bara här: http://se.pricerunner.com/retailer/1829/reviews 75% av köparna tycker att cdon.com leveranser tar lång tid. Var ska man egentligen boka sitt GTA: SA? Redigerad 17 oktober, 2004 av Deluxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 men hallå , dom som bor norr om Sthlm får det också , det är bara i självaste sthlm det inte kommer in , fattar ni ? läs nyheterna så förstår ni nog , så i sundsvall får man det , OCH i Gävle där jag bor + alla dom andra nordliga städerna ! men jag bor i Täby.. de e typ 30 min norr om stockholm... får jag det i tid eller strular strejken till det för mig me?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag ska inte boka på cdon.com. Kolla bara här: http://se.pricerunner.com/retailer/1829/reviews 75% av köparna tycker att cdon.com leveranser tar lång tid. Var ska man egentligen boka sitt GTA: SA??? Webbhallen har ju bäst betyg på pricerunner. Där har jag bokat iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag ska inte boka på cdon.com. Kolla bara här: http://se.pricerunner.com/retailer/1829/reviews 75% av köparna tycker att cdon.com leveranser tar lång tid. Var ska man egentligen boka sitt GTA: SA??? CDON har ganska lång leveranstid men det är eftersom typ hälften av alla skivor etc dom har på hemsidan inte finns i lager. Mina erfarenheter är att dom kända skivor man beställer kommer levereras snabbt, medans dom okända, som man tänker "va? Har CDON denna?" då man ser dom på hemsidan, får man vänta tålmodigt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 men jag bor i Täby.. de e typ 30 min norr om stockholm... får jag det i tid eller strular strejken till det för mig me?? nej du hörde vell vad det stod på nyheterna ! Det är dom som bor i Sthlm , Gotland och någon av dom där köping städerna .... Så det är lugnt för dig , det ska nog inte krångla så länge inte strejken sprider sig ! Och efterssom det är lugnt för mig som bor 18 mil från Sthlm så är det bra lugnt för dig som bor 30 mil från sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 nej du hörde vell vad det stod på nyheterna ! Det är dom som bor i Sthlm , Gotland och någon av dom där köping städerna .... Så det är lugnt för dig , det ska nog inte krångla så länge inte strejken sprider sig ! Och efterssom det är lugnt för mig som bor 18 mil från Sthlm så är det bra lugnt för dig som bor 30 mil från sthlm Ojj då sorry , skrev fel , jag fick hjärnsläpp o fick för mig att Täby låg 20 MIL från Sthlm istället för 30 MIN ... Men hörru , det kan nog krångla med cdon.com om du bor så nära sthlm , för då så åker vvell posten genom Sthlm till Täby ?.... Men det finns vell någon Game butik i Täby ? Boka det där istället i sånnafall... jag är inte ritigt säker på det här men , det är vad jag tror . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Jag bor i Karlstad behöver jag ora mig? Pappa beställde en skiva från cdon.com när jag beställde SA så jag fick gratis frakt, det tog väldigt lång tid att få skivan ca 1.5 vecka!! ÄR OROLIG OM DET BLIR SAMMA MED SA! OM DET BLIR SÅ KAN CDON GLÖMMA ATT JAG KÖPER NÅTT HOS DOM Redigerad 17 oktober, 2004 av vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag bokade mitt Exemplar på Spelbutiken.se eftersom dom var nästan billigast enligt pricerunner, 568 kr med frakt. Det som oroar mig är om jag kommer att bli drabbad av strejken. Spelbutiken.se ligger ju i Varberg i Halland. Själv bor jag i Kiruna i Norrbotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts