tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vet nån var man kan ladda ner den typsnittet som finns i Grand Theft Auto loggan? (Postade det här, använder bara den här avdelningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det frågades efter det förut också tidigare på forumet.(Länge sen.) Testa att söka på hela forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag vet inte om jag behärskar den här idiotiska sökfunktionen något vidare, men jag hittar ingen tråd om typsnitt. Någon har säkert en länk, varför inte bara posta den istället för att kommentera trådens relevans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ja tror det heter "Diploma"...inte helt säker men det är nåt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Hrrrmmm.... http://www.gtamods.com/index.php?ModID=169&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ett stort tack till Game_X! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts