ompalompa Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 öhm, kan någon förklara hur man får radion att fungera? Det låter nämligen ingenting när jag trycker på knapparna till höger du får ha lite tålamod.... den måste ladda kanalerna först. svårare en så ere inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: Radio Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 K-rose såklart !!!!!!!!!!!!! äkta "cowboymusik" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote : Radio-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 K-Rose gäller ute på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 VOTE: Radio-x så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lätt K-JAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 för tidigt att ställa denna fråga tycker jag, vi har ju knappt hört nått från de olika radiostationerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 för tidigt att ställa denna fråga tycker jag, vi har ju knappt hört nått från de olika radiostationerna... ...ställ dig denna fråga då; vilken radiostation tycker du låter bäst efter det lilla du har hört? När spelet väl är ute kan ens svar vara olikt detta, men vad gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 håller med okka...röstade på X-radio men borde ha röstat på K Jah eftersom den är så klockren och var så underbar i GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 K-Jah var så oerhört skön i GTAIII! Saknade verkligen känslan av att glida runt och lyssna på lite avslappnande dub-reggae i VC, det närmaste var Espantoso (den gav dock en annan slags känsla, en kulturell, glad och varm (inte värmer hjärtat, snarare hetta-från-sol-värme)... Ehum, jo. Rösten föll som jag sa lite tidigare i tråden på Bounce FM. Hoppas att det spelas mycket snuskfunk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 mm även om det inte var några "riktiga" låtar på radion i GTAIII tycker jag att radion var mycket skönare där än i VC. Mycket mer klockren och härlig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 mm även om det inte var några "riktiga" låtar på radion i GTAIII tycker jag att radion var mycket skönare där än i VC. Mycket mer klockren och härlig humor. öööhh, det var visst "riktiga" låtar med i GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Vote: K-Jah west. Hoppas bara de har med lite mer okända grupper *host*culture*host* också. Tur att R* tog sitt förnuft till fånga och tar med K-Jah igen! Redigerad 17 oktober, 2004 av Wailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Playback, K-Jah, Radio Los Santos, Bounce, sf-ur var väl de som lockade mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 tyckte alltid bäst om Vrock i GTA VC så radio X (rockkanalen) blir nog BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Null Vote Har ingen aning om vilken kanal jag kommer att lyssna på, gillade ingen av låtara man hörde på flashspelaren, men kommer nog lyssna på den kanalen som kommer köra guns n roses, antar att det är kanalen som körde klassisk rock. Vilken det nu var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ojoj, jag har börjat gilla Radio X! Den är mysig! Även fast musiken inte faller mig i smaken känns den - rätt... Var det någon som sa att detta inte var alla kanaler? Hoppas att det kommer många exprimentella... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote : lyssnar inte på radio. HAHAH ÄR DET BARA JAG SOM INTE LYSSNAR PÅ RADIO =)... Jag vill höra ljudet när jag kör på folk..:När jag krockar och folk skricker på en.. Motor ljudet osv ingen jävla musik , Stör ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vote : lyssnar inte på radio. HAHAH ÄR DET BARA JAG SOM INTE LYSSNAR PÅ RADIO =)... Jag vill höra ljudet när jag kör på folk..:När jag krockar och folk skricker på en.. Motor ljudet osv ingen jävla musik , Stör ju radion är ju halva grejen med att cruisa runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts