gurfi Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vote: k-dst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: Radio:X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vote: K-Jah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Null vote, väntar tills jag får höra på kanalerna in action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 K-Jah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vote: k-jah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: Radio Los Santos Precis rätt att gunga hydralpumparna till. Andra plats: K-Jah West Min röst hade förmodligen hamnat på snack-kanalen (minns inte namnet). Om det vore så att de avslöjat vem som DJ:ar den. (Jag är övertygad om att det återigen kommer att vara Lazlow) EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: Radio Los Santos Precis rätt att gunga hydralpumparna till. Andra plats: K-Jah West Min röst hade förmodligen hamnat på snack-kanalen (minns inte namnet). Om det vore så att de avslöjat vem som DJ:ar den. (Jag är övertygad om att det återigen kommer att vara Lazlow) EB wctr talk något sådant har jag för mig att den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Null vote, väntar tills jag får höra på kanalerna in action. Gör det då: http://www.rockstargames.com/sanandreas/so...ack/player2.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Gör det då: http://www.rockstargames.com/sanandreas/so...ack/player2.htm Det är ju inte alla reklamerna, och hela låtarna osv... Ingen idé att döma nåt när man fått veta så lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det ända jag har hört är reklamlåten för clucking bell. Så jävla rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 öhm, kan någon förklara hur man får radion att fungera? Det låter nämligen ingenting när jag trycker på knapparna till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Bounce FM, K-Jah, Playback, Radio Los Santos, Master Sounds och SF-UR låter mest lovande i mina öron. Rösten faller på Bounce FM tätt följt av dom andra (nämnda i ordning)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 öhm, kan någon förklara hur man får radion att fungera? Det låter nämligen ingenting när jag trycker på knapparna till höger Inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Gudfar. Snälla minska din signatur. Hur kan ni ha lysnat på radiokanalerna`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Gudfar. Snälla minska din signatur. Hur kan ni ha lysnat på radiokanalerna`? Kolla officiella sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det brukar vara så(i a f för mig)att jag lyssnar på den kanalen med musiken som jag gillar, sen vill man ha omväxling och då helt plötsligt så börjar man lyssna på de andra kanalerna. Ibland så sätter man sig i bilen och har inte tid att tänka på vilken kanal man lyssnar på och låter man det vara och då kanske man upptäcker att den här låten var inte så jävla dålig. Det tog ett tag för mig att lyssna in mig på VC kanalerna men nu kan jag lyssna på vilken som helst av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vote: K-DST, non stop classic rock ´n roll. Andra plats, Radio X, Modern rock Det är Rock som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts