danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Kommer det att finnas barn i GTA san andreas? Det brukar inte finnas i våldspel, men kanske nu i vissa filmklipp kanske. Jag är emot barn i våldsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen inte att det är barn med i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Lite fel onödig topic. Skriv i denna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ok jag gör det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ok jag gör det.:"> Barn, aldrig, o om de kommer vara i mellan sekvenser så är det också inge bra, barn med lite då och då, dom ska inte vara me alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Kommer ni ihåg att det fans ett barn i mafia?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 TA DET HÄR PÅ SKOLA-TOPICEN. INGA FLER INLÄGG EFTER DETTA, SNÄLLA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Kommer ni ihåg att det fans ett barn i mafia?. ***SPOILER*** Ja, i uppdraget då man ska döda Frank (hette han så?). Men Mafia fick nog ingen uppmärksamhet för det i och med att barnet kan man inte döda (om man vill klara uppdraget) och det fanns bara med en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 o the getaway handlar ju praktiskt taget om en pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 o the getaway handlar ju praktiskt taget om en pojke Men där kan du inte gå och hugga huvudet av honom om du vill. Är det som The Getaway, tycker jag det är ok med barn i spel. Om man kan döda dem om man vill, är det bara allmänt sjukt (som om det inte räcker med att gå omkring och döda folk i över huvud taget, bara det är sjukt nog). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Men där kan du inte gå och hugga huvudet av honom om du vill. Är det som The Getaway, tycker jag det är ok med barn i spel. Om man kan döda dem om man vill, är det bara allmänt sjukt (som om det inte räcker med att gå omkring och döda folk i över huvud taget, bara det är sjukt nog). vad fan spelar du GTA för då fårhuvve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vad fan spelar du GTA för då fårhuvve? Så du tycker inte att det är sjukt att gå runt och slakta oskyldigt folk på gatan?! Jag spelar GTA för att det är underhållande, inte för jag tycker det är "rätt" att kuta runt och slakta folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 skulle tycka det va coolt om de fanns barn, vist de kanske skulle va lite sjukt att gå omkring och döda barn men men de skulle bli mycket mer verkligare något som jag uppskattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Så du tycker inte att det är sjukt att gå runt och slakta oskyldigt folk på gatan?! Jag spelar GTA för att det är underhållande, inte för jag tycker det är "rätt" att kuta runt och slakta folk.. så du har aldrig sprungit omkring och slaktat på gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Barn kan man visa på de filmscenerna som kommer upp... Ingen annan stans! GTA är inget psykopatspel... Redigerad 17 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Men där kan du inte gå och hugga huvudet av honom om du vill. Är det som The Getaway, tycker jag det är ok med barn i spel. Om man kan döda dem om man vill, är det bara allmänt sjukt (som om det inte räcker med att gå omkring och döda folk i över huvud taget, bara det är sjukt nog). Haha, varför spelar du GTA om du tycker så? Det är själva grejen, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Så du tycker inte att det är sjukt att gå runt och slakta oskyldigt folk på gatan?! Jag spelar GTA för att det är underhållande, inte för jag tycker det är "rätt" att kuta runt och slakta folk.. så du har aldrig sprungit omkring och slaktat på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Haha, varför spelar du GTA om du tycker så? Det är själva grejen, lol. Precis det jag försöker få honom att inse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Så tycker ni inte att det är sjukt att springa omkring och slakta folk? Ni som tycker det är askul att bara springa omkring i timmar och slakta folk, är aningan sjuka (tycker jag). Förmodligen är det folk som tycker så, som gör det i verkligheten någon gång i sin framtid. Jag tycker GTA är en underbar spelserie. Men när jag dödar i spelet är det mer för att se hur länge jag klarar mig från polisen, hur många jag kan få efter mig osv. Sen innebär ju GTA inte enbart att slakta folk. Det finns så mycket mer att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Roligaste är ju uppdrag o börna på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts