Deluxo Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag har beställt GTA: San Andreas från Webhallen . Kommer jag drabbas av Postens strejk, eller får jag det i tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Läs nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag har beställt GTA: San Andreas från Webhallen . Kommer jag drabbas av Postens strejk, eller får jag det i tid? Jag har gjort detsamma, och jag har mailat webhallen och frågat men får nog inte svar förrän imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Tror inte att dom kan svara på det. Dom lämnar bara spelen till Posten sedan är det Posten som har allt ansvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallethekid Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Har oxå bokat från webhallen. ska se om det finns några kvar på Game, isåfall avbokar jag webhallen....pallar inte att det ska bli massa tjafs (om det nu blir strejk) och så står man där utan spel och webhallen skyller ifrån sig på posten.. nu säger jag inte att det kommer bli så här men OM så är det inge kul...vill ju kunna lira det redan fredag eftermiddag efter jobbet lixom nån som har beställt från Game? tänkte byta in två spel så jag bara betalar 99kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Har oxå bokat från webhallen. ska se om det finns några kvar på Game, isåfall avbokar jag webhallen....pallar inte att det ska bli massa tjafs (om det nu blir strejk) och så står man där utan spel och webhallen skyller ifrån sig på posten.. nu säger jag inte att det kommer bli så här men OM så är det inge kul...vill ju kunna lira det redan fredag eftermiddag efter jobbet lixom nån som har beställt från Game? tänkte byta in två spel så jag bara betalar 99kr På game kan du inte göra så, men du kan göra dete på tradition/Ebgames. Gjorde jag igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallethekid Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 På game kan du inte göra så, men du kan göra dete på tradition/Ebgames. Gjorde jag igår jodå va där idag, dom sa att man kan göra det men just dom spelen jag ville byta kunde jag inte göra så med.. (Tony hawk 4 och 007 Nightfire) men ska till Ebgames imorn, ringde nyss och dom sa att spelen gick alldeles utmärkt att byta in...så varför inte? ska avboka från webhallen.... har oxå bokat ett på Game ifall det blir kaos på Ebgames, har inte betalt på Game heller så det är lungt... man vill ju va så säker osm möjligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 jag har bokat mitt exemplar på spelbutiken.se och det ligger i Varberg i Halland. Jag bor i Kiruna i Norrbotten Finns det risk att jag blir drabbad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts