Jump to content

Roliga Historier

razztheazz
 Share

Recommended Posts

Den här tycker jag är rätt skojj:

En dag ska Sankte Per gå på ärende. Han bad då Jesus att vakta himlen åt honom ett tag.

- Hur gör man då? frågar Jesus.

- Det är lätt, svarar Sankte Per. Det är bara att fråga vad folket gjorde i sitt tidigare liv och sånt.

Efter ett tag kommer det en gammal skäggig man till himlens port.

- Hej, säger Jesus. Vad gjorde du i ditt tidigare liv?

- Jo, jag var snickare, jag, svarar den gamle mannen. - Jaså ... säger Jesus och tänker tillbaka på sitt egna tidigare liv. Därefter frågar han:

- Hade du kanske något barn?

- Jo, jag hade en son ... men jag förlorade honom, svarar mannen med en suck.

- Jaså, svarar Jesus och blir allt mer nyfiken. Hur såg han ut?

- Han hade hål i armar och ben.

Jesus blir chockad. Han lutar sig fram och viskar:

- Pappa?

Mannen lutar sig fram och viskar:

- Pinocchio?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en till:

Det var en man som var på en ö.

Han hade varit strandsatt där i flera år.

Helt plötsligt kom det in en livbåt och en blond storbystad bimbo ashet tjeej.

Hon sa: Jag vet att du inte har fått nåt på flera år så kom och ta mig bara.

Mannen gick fram emot henne och viskade: Har du verkligen snus??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gammal:

Varför har kaninerna så roligt,

därför att de är så många,

Varför är dom så många,

därför att dom har så roligt!

Lång:

Det var en dag i himlen då det var fullt så sankte per tog bara in dom som haft det jobbigast. Sankte per såg några personer komma gående...

han frågade mannen:

Vad har hänt dig då?

mannen: Jag kom hem från jobbet tidigt och min fru ligger halvnaken i sängen och bredvid ligger en annan mans kavaj och en choklad ask. Jag rusade ut ur vår lilla lägenhet till balkongen för att hitta svinet. Han hänger på utsidan av räcket. så jag tar en stekpanna och slår ner honom så han faller 4 våningar... MEN jäkeln överlever så jag springer in och hämtar kylskåpet och slänger det på honom och då dör han.... men samtidigt dör jag av ryggskott (från kylskåpet).

Ok gå in. sade sankte per...

Nästa.

Jag står och vattnar blommorna och faller över kanten men lyckas ta tag i räcket på våningen under... och plötsligt kommer en man och slår ner mig med en stekpanna. jag faller 4 våningar men överlever...

då kastar killen ett kylskåp på dig va? säger sankte per.

jepp.

in med dig...

nästa:

tänk dig att du står halvnaken gömd i ett kylskåp.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en tysk, en ryss, en polsk och en japan blöev strandsatta på en stor obebodd ö.

alla fyra var statsmän och bestämde efter något år att skapa en regering på ön.

tysken skulle vara president, ryssen utrikesminister och polacken miljöminister..

japanen frågade vad han skulle vara och då bestämde dom andra att han fick vara "minister of suplies".

"aha!" sa japanen o sprang in i skogen..

dom andra trodde väl att han bara skulle iväg och hämta suplies(varor). men när fem dagar o fem nätter hade gått o japenen inte hade kommit tillbaks gick dom ut o letade.. efter ett par timmar hörde dom ett prassel i buskarna och ut kom japanen o skrek SUPLAJS!!!

poägnen? det är ett känt faktum att japenaer in kan säga "r" altså Suprise = Suplajs!

hoho

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ P-C: <_<

en bög, en tjej tjusare och en alkis hade dött och stog vid pärleporten. sankte pär frågade vad dom var och de berättade. men sankte pär sa "nej, ni har varit dåliga människor! ner i helvetet med er!" men då sa alkisen "nej, snälla! låt oss få en chans!" och sankte pär sa: "ok då, en chans efter den chansen så ner till helvetet!" så efter dom gått in så ser tjejtjusaren en as sexig ängel och han åker direkt ner i helvetet. några dagar senare så ser alkisen en back öl. då säger bögen: "nej, för helvete! böj dig inte över öl backen! då åker vi dit båda två!"¨

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en tysk, en ryss, en polsk och en japan blöev strandsatta på en stor obebodd ö.

alla fyra var statsmän och bestämde efter något år att skapa en regering på ön.

tysken skulle vara president, ryssen utrikesminister och polacken miljöminister..

japanen frågade vad han skulle vara och då bestämde dom andra att han fick vara "minister of suplies".

"aha!" sa japanen o sprang in i skogen..

dom andra trodde väl att han bara skulle iväg och hämta suplies(varor). men när fem dagar o fem nätter hade gått o japenen inte hade kommit tillbaks gick dom ut o letade.. efter ett par timmar hörde dom ett prassel i buskarna och ut kom japanen o skrek SUPLAJS!!!

poägnen? det är ett känt faktum att japenaer in kan säga "r" altså Suprise = Suplajs!

hoho

Fel, det är kineser som inte kan säga R. :shifty:

Varför har Tomten inga barn? För han kommer bara en gång om året! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pelle och lisa satt i sandlådan och lekte. då sa pelle: till sommaren ska vi åka till stockholm. då sa Lisa: jo, det blir väl hawaii för oss igen som vanligt. då sa pelle: vi har skaffat en ny golf -00. då sa lisa: vi har skaffat en ferarri. då blev pelle arg och drog ner byxorna och sa: en sån här har du iallafall inte! då drog Lisa ner byxorna och sa: min mamma säger om man har en sån här så får man hur många sånadär man vill. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Kyparn, kan jag få lite mer vin?

-Nej. :rolleyes:>_<

Det var en kille som hade hamnat i helvetet. Där sa satan att han skulle få välja vilket straff han skulle få. De gick förbi en naken kille som piskades. Nej, sa killen, detta straffet vill jag inte ha. Då gick de förbi en kille som ick i ett typ såntdär hamsterhjul( :) ). Nej, sa killen, detta straffet vill ja inte heller ha.

Då gick de förbi en naken kille som satt upphängd i två rep, och en sexig blondin som sög av honom. Det här straffet vill jag ha, sa killen. Är du säker? sa Satan. Detta straffet kommer att hålla på i tusentals år. Killen försäkrade satan om att detta var straffet han ville ha. Ok sa satan, och gick fram till blondinen o sa: Du kan gå. Jag har hittat din ersättare ^_^^_^:P

De var en kanin som gick in i en affär o frågade: Har ni bröd?

Nej, sa affärsägaren, just nu har vi inget bröd.

Jaha, sa kaninen. Har ni bröd då? Nej, vi har ju inget bröd, sa affärsägaren.

Okej, men har ni bröd då??? Men, fatta, vi har inget bröd!

Jahaa... Men har ni bröd då???

Du, om du frågar om vi har bröd en gång till, så spikar jag upp dig på väggen!

-Har ni spik?

-öh.. nej, sa affärsägaren.

-Har ni bröd???

:):)B):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor