makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) 1. När man avinstallerar, Går windows tillbaka till så som man hade innan man installerade Aston? 2. Är det gratis? 3. Funkar alla snabbkommandon t e x win+e, ctrl+c m.m? 4. Påverkas alla andra accounten på datorn av Aston. 5. Eller borde jag använda style xp men har hört att det kostar. Om ni hänvisar till Style xp, hur är då mina punkter för det? 6. Samurize. vad är det? Redigerad 16 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 1. Mitt gjorde det i alla fall 2. Det är gratis i 30 dagar, sen måste du köpa det. Det funkar inte med att avinstallera och sen installera igen, den känner av det på nåt sätt... 3. Ja. 4. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 1. När man avinstallerar, Går windows tillbaka till så som man hade innan man installerade Aston? 2. Är det gratis? 3. Funkar alla snabbkommandon t e x win+e, ctrl+c m.m? 4. Påverkas alla andra accounten på datorn av Aston. 5. Eller borde jag använda style xp men har hört att det kostar. Om ni hänvisar till Style xp, hur är då mina punkter för det? 6. Samurize. vad är det? 6. Script program som kan användas till tablåer, Winamp etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Rättelse: Samurize är inte ett script program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Rättelse: Samurize är inte ett script program. Vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Samurize is the popular advanced system monitoring and desktop enhancement engine for Microsoft Windows 2000/XP/2003. IT professionals, overclockers, gamers and desktop modders alike use Samurize for system information, weather reports, news headlines and much much more. And best of all, Samurize is 100% free! Samurize's rich feature set includes: an unrivalled set of built-in meters (Disk utilization, CPU usage, network traffic, system temperatures...) ultimate customizing and skinning possibilities with no programming knowledge required monitoring your own computer or others over a network tiny memory footprint and CPU usage the first system monitoring tool with a true WYSIWYG editor full extensibility via scripts and plugins with a powerful plugin SDK/API minimal software requirements (no .NET or Service Packs necessary) multimonitor support many usage options (desktop, taskbar and clock clients, server outputting to XML or image formats, screensaver)Samurize: The Only Limit Is Your Imagination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 5. Eller borde jag använda style xp men har hört att det kostar. Om ni hänvisar till Style xp, hur är då mina punkter för det? Aston och StyleXP/WindowBlinds är helt olika program, med Aston kan du ändra skrivbordet, med StyleXP/Wb ändrar du fönsters och kontrollers utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Samurize is the popular advanced system monitoring and desktop enhancement engine for Microsoft Windows 2000/XP/2003. IT professionals, overclockers, gamers and desktop modders alike use Samurize for system information, weather reports, news headlines and much much more. And best of all, Samurize is 100% free! Samurize's rich feature set includes: an unrivalled set of built-in meters (Disk utilization, CPU usage, network traffic, system temperatures...) ultimate customizing and skinning possibilities with no programming knowledge required monitoring your own computer or others over a network tiny memory footprint and CPU usage the first system monitoring tool with a true WYSIWYG editor full extensibility via scripts and plugins with a powerful plugin SDK/API minimal software requirements (no .NET or Service Packs necessary) multimonitor support many usage options (desktop, taskbar and clock clients, server outputting to XML or image formats, screensaver) Samurize: The Only Limit Is Your Imagination. Förklara gärna med egna ord då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Förklara gärna med egna ord då... samurize använder inget eget scriptspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Är på Astonhell men det står inget om att aston är gratis i 30 dagar. Går det att ladda ner utan att få en jävligt fett räkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Är på Astonhell men det står inget om att aston är gratis i 30 dagar. Går det att ladda ner utan att få en jävligt fett räkning? http://www.astonshell.com/dl.htm Högst upp, det är freeware i 30 dagar. Lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Danke. Aston is licensed SHAREWARE, so you must register the program to continue using it after the 30-day trial period. Fann det i read me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Vill har mitt windows normalt men det ändrar sig inte. :'( vad ska jag göra för att få normalt igen? min mus är helt mess up och sånt. Har läst faq men det hjälper inte. *edit2* fixat men kanske gjorde fel. Jag gick in på egenskaper på skrivbord och ändra från windows xp ändrat till windows xp men hur ska man göra egentligen? Redigerad 18 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Testa avinstallera Aston i Läggtill/tabort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts