United Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nån som vet om det är som i VC att man har alla skott i ett mag? eller om den kommer kunna ha typ 7 eller 8 skott sen måste man stoppa i nya skott?? hoppas ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hoppas också det. Men det beror på vilket shotgun det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Med en SPAZ 12 borde det väl gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Med en SPAZ 12 borde det väl gå heter väll ändå SPAS inte SPAZ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 heter väll ändå SPAS inte SPAZ? :S Tror det var SPAZ..Kommer ej ihåg. Det var så längesen jag spelade VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Spaz Shotgun heter den... spelar VC på PS2 just nu så de va lika bra att kolla upp det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Den heter Spas, inte Spaz. Eller Spas-12 om man ska vara ännu mer formel. Nu har jag såklart glömt bort vad Spas är förkortning för, så... ät glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Den heter Spas, inte Spaz. Eller Spas-12 om man ska vara ännu mer formel. Nu har jag såklart glömt bort vad Spas är förkortning för, så... ät glass. Sporting Purpose Automatic Shotgun man lär sig nåt nytt varje dag. nu kan ni ligga och lata er hela söndagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Sporting Purpose Automatic Shotgun Så var det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts